  • 21. Data: 2002-02-08 20:13:39
    Temat: Re: bank z nikąd
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin_S" napisał w wiadomości ...

    > a w obecnym banku to niby zona jakie ma gwarancje ??? przeciez takie same
    > jak w mBanku ten sam fundusz gwarancyjny do tej samej sumy ...martwi sie
    ze
    > bank znknie ..a jak jej zniknie to jasne bedzie mogla pojsc pod drzwi i
    > "manifestowac " :))))

    Hola, hola - kobieta dobrze kombinuje. Jesli padnie mBank, Inteligo itp,
    to pies z kulawa noga sie do niego nie przyzna. Zostanie Fundusz Gwa-
    rancyjny i pare komputerow w Lodzi. Nawet nie bedzie drzwi pod
    ktore moglaby pojsc manifestowac.
    Jak padnie marmurek, to Fundusz Gwarancyjny i cos jeszcze do
    podzialu.
    To nie blondynka wymyslila.

    JO

  • 22. Data: 2002-02-08 20:46:03
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > No, nie wiem czy to jest smieszne....

    Coz to za ludzie ktorzy nie potrafia kpic z wlasnych przywr?

  • 23. Data: 2002-02-09 14:25:31
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik jo44 <j...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a41bki$eog$...@k...task.gda.pl...

> [...]
    > ktore moglaby pojsc manifestowac.
    > Jak padnie marmurek, to Fundusz Gwarancyjny i cos jeszcze do

    Mozna prosic o szerszy wyklad o wyzszosci "martmurka" nad "internetym" w
    przypadku ogloszenia upadlosci jednego i drugiego?

    Karol

  • 24. Data: 2002-02-09 14:52:56
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Mozna prosic o szerszy wyklad o wyzszosci "martmurka" nad "internetym" w
    > przypadku ogloszenia upadlosci jednego i drugiego?

    Bank to bank, nie wazne czy w necie czy z "marmuru". Jak upadnie to i tak po
    kase 3a isc do BFG. Wyzszosc marmurka nad inetowy? Chyba tylko wspomnienia,
    jak bedziesz przechodzil kolo budynku gdzie sie miescil bank...

  • 25. Data: 2002-02-09 18:52:47
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Na stronie głównej www.mbank.com.pl stoi jak wół: "Jesteśmy częścią BRE
    > Banku SA".

    Tylko się śpiesz, bo niedługo zmienią na "jesteśmy częścią Banku
    Częstochowa " i wtedy może byc problem :-)))
    Grzegorz

  • 26. Data: 2002-02-09 19:52:58
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    minik napisał(a):

    >Bank to bank, nie wazne czy w necie czy z "marmuru". Jak upadnie to i tak po
    >kase 3a isc do BFG. Wyzszosc marmurka nad inetowy? Chyba tylko wspomnienia,
    >jak bedziesz przechodzil kolo budynku gdzie sie miescil bank...

    Przecież problem w tym przypadku nie jest natury "co się stanie,
    gdy bank upadnie?" ale "co się stanie, jak ktoś mi się dobierze do forsy
    w banku, chronionej tylko loginami i passwordami?".
    Na to drugie żaden BFG nie pomoże.

    --
    Andrzej Komisarski

  • 27. Data: 2002-02-09 20:59:28
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    > gdy bank upadnie?" ale "co się stanie, jak ktoś mi się dobierze do forsy
    > w banku, chronionej tylko loginami i passwordami?".

    Jeszcze nie zdarzyla sie taka sytuacja. Jesli bedziesz dobrze pilnowal karte
    kodow i nikomu nie dawal hasla raczej nie ma szansy by ktos ci ukradl forse.
    Zreszta, rownie dobrze ktos moze podrobic dowod czy inny dokument tozsamosci
    i isc z nim do marmurka...

  • 28. Data: 2002-02-09 21:03:44
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "minik" napisał w wiadomości ...

    > Bank to bank, nie wazne czy w necie czy z "marmuru". Jak upadnie to i tak
    po
    > kase 3a isc do BFG.

    Jesli masz poniżej 1.000 euro to rzeczywiscie nie ma zadnej
    roznicy. Jesli jednak wiecej, to istotne jest to czy bankrut
    pozostawil majatek, czy nie.

    JO

  • 29. Data: 2002-02-09 21:29:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli masz poniżej 1.000 euro to rzeczywiscie nie ma zadnej
    > roznicy. Jesli jednak wiecej, to istotne jest to czy bankrut
    > pozostawil majatek, czy nie.

    To nie ma najmniejszego znaczenia. W przypadku gdy bank upadnie, niezaleznie
    od tego co po nim zostanie, klienci otrzymaja tylko to co gwarantuje BFG.
    Dlaczego? To proste, jesli firma upada to znaczy, ze nie ma pieniedzy [nie
    ma majatku ktory moze sprzedac] na splate swoich biezacych zobowiazan i
    zawsze [w 99,9999%] inne banki beda musialy doplacic BFG na wyplate
    gwarantowanych kwot.
    Tak wiec dla depozytariusza nie ma to roznicy czy bank mial duzo marmuru,
    czy tylko telefony i komputery ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 30. Data: 2002-02-09 22:15:05
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    minik napisał(a):

> [...]
    >Zreszta, rownie dobrze ktos moze podrobic dowod czy inny dokument tozsamosci

    To nie jest takie proste. Pilnować takich rzeczy nie jest łatwo.
    Skąd wiesz, czy jakieś gadu-gadu, winamp, czy co gorsza niewidoczny
    niemal dla użytkownika rebcrawler, czy inny syf, o którego obecności
    w komputerze można nawet nie mieć pojęcia nie wysyła gdzieś haseł,
    które wpisujesz? Na razie to brzmi trochę, jak fantazja, ale w miarę
    wzrostu popularności bankowości internetowej niebezpieczeństwo
    też będzie rosło. Tu nawet duża ostrożność może okazać się w pewnym
    momencie zbyt mała. Trzeba by chyba mieć do celów bankowych oddzielny
    dysk z minimalną instalacją jakiegoś pewnego systemu i nie używać go
    do niczego innego. Ale kto na to pójdzie?

    --
    Andrzej Komisarski