    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank wysyla dokumenty na zly adres - odszkodowanie?
    Date: Tue, 12 Jul 2005 18:35:27 -0500

    klient_pewnego_banku wrote:
    > mozesz rozwinac mysl? mam juz numer rachunku hipotecznego. Natomiast w
    > umowie kredytowej mam zapis ze:
    >
    > "naleznosci z tytulu udzielonego kredytu beda rozliczane w ciezar
    > prowadzonego w Banku na rzecz kredytobiorcy rachunku ROR. Srodki beda
    > pobierane z tego rachunku w wysokosci okreslonej w zawiadomieniach (...)"
    > Wiec wyglada jakby nie za bardzo dalo sie zrezygnowac z ROR-a.

    ja miałem troche inaczej. Ale raczej niewiele się różniący.
    Jak miałem Eurokonto, potem wziąłem kredyt rozliczany z tego Eurokonta,
    po czym Eurokonto zamknąłem, prosząc o podanie numeru rachunku na jaki
    należy wpłacać raty.
    Pani się trochę zapowietrzyła, ale bez problemu.
    Z tym, że zapisów w umowie ci teraz nie podam, bo nie mam do niej dostepu.
    Sądzę, że też masz Eurokonto.
    A w zapisie prowadzenia tego konta nie masz, że nie wolno ci go zamknąć
    z powodu tego, że masz kredyt.
    A umowa kredytowa nie wpływa na regulamin prowadzenia Eurokonta.
    CO najwyżej dostaniesz do podpisania aneks do kredytu, że raty będę
    spłacane na inny numer konta samodzielnie.

    Więc ja bym go po prostu poszedł i zamknął (a najlepiej pisemnie).
    W razie odmowy najbardziej na nich działają zdania: "Prosze o podanie
    numeru paragrafu".
    Bardzo szybko miękną, nawet w ten sposób, że na drugi koniec świata
    przysłają całkiem kosztowne drobiazgi z przeprosinami.

    > A wogole jeszcze jakies inne ciekawe "kwiatki" w czasie wspolpracy
    > kredytowej z ta firma?

    Bardzo pozytywne.
    Jak się zorientowałem, że dwie raty nie poszły, to wystarczył telefon do
    oddziału do monitoringu kredytów, aby powstał zapis, że klient się
    kontaktował i sprawa została wyjaśniona.