  • 1. Data: 2002-03-14 12:42:20
    Temat: bank przez telefon - który?
    Od: <r...@p...onet.pl>

    szukam konta, ktore moge w pełni obslugiwac przez telefon. Internet nie jest
    konieczny.

    Sa jakies fajne oferty na rynku?

    pzdr

  • 2. Data: 2002-03-14 12:51:37
    Temat: Re: bank przez telefon - który?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > szukam konta, ktore moge w pełni obslugiwac przez telefon. Internet nie jest
    > konieczny.
    Volkswagenbank Direct:
    Bodajże 9,15%
    i za darmo prawie wszystko(nawet połączenie 0-800)
    i co miesiąc wyciągi przysyłają
    PS

  • 3. Data: 2002-03-14 12:51:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > szukam konta, ktore moge w pełni obslugiwac przez telefon. Internet nie
    jest
    > konieczny.
    >
    > Sa jakies fajne oferty na rynku?

    mBank??? :) Multibank??? :)

    Inteligo

  • 4. Data: 2002-03-14 13:53:43
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > jest

    > mBank??? :) Multibank??? :)
    dzieki za pierwsze odpowiedzi, ale...

    z bankami wirtualnymi mam ten problem, że nie mają oddziałów (a oddzialy swoje
    zalety maja i basta).
    A Multibank to sciema marketingowa.

    Szukam banku, ktory moglby byc moim glownym/jedynym bankiem i bym mogl
    wiekszosc spraw zalatwic przez telefon.

    pzdr.

  • 5. Data: 2002-03-14 13:58:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szukam banku, ktory moglby byc moim glownym/jedynym bankiem i bym mogl
    > wiekszosc spraw zalatwic przez telefon.

    BZWBK?

    P.S. a dlaczego sciema marketingowa, tka BTW???
    Bo ja wlasnie wszystko zalatwaim przez telefon, a jak bede potrzebowal
    kredytu czy cos ide do placowki.. Wiec..

    I jesacze Pekoa SA :)

  • 6. Data: 2002-03-14 14:04:15
    Od: "Gosia" <a...@b...pl>

    <ciach>
    Polecam Kredyt Bank. Gdy nie mieli dostepu przez internet korzystalam i
    bylam bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam
    Gosia

  • 7. Data: 2002-03-14 15:35:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 14, 2002 at 03:04:15PM +0100, Gosia wrote:

    > Polecam Kredyt Bank. Gdy nie mieli dostepu przez internet korzystalam i
    > bylam bardzo zadowolona.

    A ja dorzuce Raiffeisen Bank - jak dotad bez zarzutu (dla mnie).

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-03-14 16:50:14
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > szukam konta, ktore moge w pełni obslugiwac przez telefon. Internet nie
    jest
    > konieczny.

    ja jestem za dowolona z raiffeissena

  • 9. Data: 2002-03-14 16:57:53
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Sa jakies fajne oferty na rynku?

    Mysle, ze BGZ Integrum moze byc OK.
    Usluga TeleIntegrum umozliwia sprawdzanie stanu konta i ostatnich operacji,
    zakladanie lokat i zlecen stalych, przelewy, reklamacje,...

  • 10. Data: 2002-03-15 09:10:58
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > szukam konta, ktore moge w pełni obslugiwac przez telefon. Internet nie jest
    > konieczny.

    Ja korzystam ponad 2 lata z Bankolinii Millennium i jestem zadowolony.
    Linia jest 0-800 wiec juz wiele razy korzystalem bez karty telefonicznej z
    budki telefonicznej (oczywiscie zmieniajac potem telekod ze wzgledow
    bezpieczenstwa). Mozna oczywiscie zadzwonic na numer zwykly (warszawska
    strefa numeracyjna), np. z komorki)
    Koszt linii to 2 PLN m-cznie.
    Pozdrawiam
    Radek