  • 1. Data: 2007-06-25 19:42:47
    Temat: bank mnie oszukał
    Od: gugl <k...@g...com>

    dostałem kartę wziąłem z bankomatu a bank karze płacić jakieś odsetki
    od kredytu a ja zadnego kredytu nie mam nie zapłaciłem teraz straszą
    jakąś windokracją uwarzajcie na ten bank

  • 2. Data: 2007-06-25 19:47:49
    Temat: Re: bank mnie oszukał
    Od: yayco <y...@n...pl>

    gugl pisze:
    > dostałem kartę wziąłem z bankomatu a bank karze płacić jakieś odsetki
    > od kredytu a ja zadnego kredytu nie mam nie zapłaciłem teraz straszą
    > jakąś windokracją uwarzajcie na ten bank

    Jak powiada Pismo:
    "Wynijdź z grupy naszej i idzie gdzie indziej precz trollować. I tam
    trolluj, a tutaj nie trolluj."

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2007-06-25 19:50:45
    Od: gugl <k...@g...com>

    On 25 Cze, 21:47, yayco <y...@n...pl> wrote:

    > Jak powiada Pismo:
    > "Wynijdź z grupy naszej i idzie gdzie indziej precz trollować. I tam
> [...]

    co ty terz pracujesz w tym banku chuj ci w dupe i tak nie zaplaće
    znajdz mnie ha ha h ha

  • 4. Data: 2007-06-25 19:54:59
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    gugl napisał(a):
    > dostałem kartę wziąłem z bankomatu a bank karze płacić jakieś odsetki
    > od kredytu a ja zadnego kredytu nie mam nie zapłaciłem teraz straszą
    > jakąś windokracją uwarzajcie na ten bank

    Będziemy uwarzać. Ale idź już.

  • 5. Data: 2007-06-25 19:55:28
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    .
    > dostałem kartę wziąłem z bankomatu a bank karze płacić jakieś odsetki
    > od kredytu a ja zadnego kredytu nie mam nie zapłaciłem teraz straszą
    > jakąś windokracją uwarzajcie na ten bank

    Hehehehehehehehhehehehehehehehhehehehehehehehheheheh
    ehehehehhehehehehehe
    hehhehehehehehehehhehehehehehehehhehehehehehehehhehe
    hehehehehehheheheheh
    ehehehhe

    W koncu jakis porzadny kawał na początek tygodnia.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 6. Data: 2007-06-25 20:03:06
    Od: gugl <k...@g...com>

    On 25 Cze, 21:54, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Będziemy uwarzać. Ale idź już.

    a chuja jest wolność slowa to sobie moge pisac co chce i tak mnie nie
    zablokujesz probowali i chuj zalozylem nowe kąto a tamto w banku
    zlikwiduje i jurz

  • 7. Data: 2007-06-25 20:05:44
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <1...@z...googlegroups.co
    m>,
    k...@g...com says...
    > co ty terz pracujesz w tym banku chuj ci w dupe i tak nie zaplaće
    > znajdz mnie ha ha h ha
    Piesek z proxy na Tajwanie, no daj głos :)

    --
    pzdr
    alex

  • 8. Data: 2007-06-25 20:09:13
    Od: yayco <y...@n...pl>

    gugl pisze:

    > a chuja jest wolność slowa to sobie moge pisac co chce i tak mnie nie
    > zablokujesz probowali i chuj zalozylem nowe kąto a tamto w banku
    > zlikwiduje i jurz

    To w ramach wolności słowa, blondyneczko, mam coś dla ciebie (adres
    wskazuje, że to chyba twoje, nie?).
    http://www.gougoule.com/blondes/
    I żegnaj
    PLONK

  • 9. Data: 2007-06-25 20:18:03
    Od: gugl <k...@g...com>

    Alex81 napisał(a):
> [...]
    m>,
    > k...@g...com says...
    > Piesek z proxy na Tajwanie, no daj głos :)

    na jakim tajwanie co ty pierdolisz nigdy tam nie bylem ale i tak mnie
    nie zlapiesz ty komusza mordo

  • 10. Data: 2007-06-25 20:21:52
    Od: gugl <k...@g...com>

    KrzysiekPP napisał(a):
> [...]
    hehehehehehheheheheh
    > ehehehhe
    >
    > W koncu jakis porzadny kawał na początek tygodnia.

    kawał to ty bendziesz mial a ta łopatkę i piaskownicę to sobie wsadź
    do dupy
    j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl
    j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl
    j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl j...@c...pl