  • 11. Data: 2004-01-27 22:07:43
    Temat: Re: bank internetowy
    Od: antekant <A...@n...net>

    marIusz wrote:
    > czy istnieje bank w necie w ktorym nie ma oplat za przelewy kontowe( miedzy
    > bankami )?
    > zdory dzieki za info

    BPH PBK e-konto

  • 12. Data: 2004-01-27 22:27:29
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Ja się dołączam do pytania. Niby VW jest, ale trzeba chyba ten token
    > kupić, prawda? A 36zł to majątek, tak jakby 3zł miesięcznie za
    > prowadzenie konta.
    > Jaki bank nie ma ŻADNYCH opłat za prowadzenie i opłat za przelewy?

    ja dostalem token zupelnie za darmo w VW
    czyzby sie cos zmienilo ?

    za nic w w/w banku jesczze nie placilem

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 13. Data: 2004-01-27 22:38:42
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv6ok8$5p8$...@o...futuro.pl,
    Bob <b...@p...pl>:

    > ja dostalem token zupelnie za darmo w VW
    > czyzby sie cos zmienilo ?

    Jeszcze nie, ale cos sie musi zmienic, jak po token wyciagna lapki rzesze
    odchodzacych z mBanku przelewaczy z "osadami" grubo ponizej srednich 2000zl,
    po to by przelewac i wybierac z bankomatow za darmo.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-01-28 19:04:26
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > czy istnieje bank w necie w ktorym nie ma oplat za przelewy kontowe(
    miedzy
    > bankami )?

    e-konto w Lukasie

    BPH srebrny sezam :P