  • 1. Data: 2002-04-05 14:53:53
    Temat: bank dla firmy
    Od: "adamS" <s...@e...pl>

    witam

    jaki bank polecili by szanowni grupowicze dla kogos rozpoczynajacego
    dzialanosc gospodarcza?
    chodzi glownie o koszt oplaty stalej, przelewu, przelewu ZUS

    TIA
    adam

  • 2. Data: 2002-04-05 15:34:47
    Temat: Re: bank dla firmy
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "adamS" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > jaki bank polecili by szanowni grupowicze dla kogos rozpoczynajacego
    > dzialanosc gospodarcza?
    > chodzi glownie o koszt oplaty stalej, przelewu, przelewu ZUS

    INTELIGO ?

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-04-05 16:22:46
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > jaki bank polecili by szanowni grupowicze dla kogos rozpoczynajacego
    > dzialanosc gospodarcza?
    > chodzi glownie o koszt oplaty stalej, przelewu, przelewu ZUS

    Te dyskusje są tu wielokrotnie. Poczytaj archiwum

    Nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
    To zależy po prostu od konkretnych potrzeb.
    Jednemu wystarczy bank internetowy np. mbank, Inteligo
    Komuś mieszany np. Telepekao, BPH sez@m
    Inny musi mieć klasyczny, bo np. wpłaca utarg
    ZUS - potrzebne są kwitki. A one nigdzie nie są darmo.

    Tani zawsze równa się marny.

    Dla Twojego pytania odpowiedź brzmi: mbank biznes...., ale czy jesteś pewien
    swoich wymagań ???

  • 4. Data: 2002-04-05 17:32:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Te dyskusje są tu wielokrotnie. Poczytaj archiwum

    ja jeszcze przypomnie :)

    Inteligo, mBank, Multibank, Fortis, Nordea, Integrum, Pekao 24, VW Bank.
    Cos ominalem? ;)

  • 5. Data: 2002-04-05 19:09:42
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Inteligo, mBank, Multibank, Fortis, Nordea, Integrum, Pekao 24, VW Bank.
    > Cos ominalem? ;)

    Wymieniłeś internetowe i niektóre mieszane

    Najwiekszą wadą internetowych dla biznesmena jest długi czas oczekiwania na
    podstemplowane płatne potwierdzenie i drogie wpłaty gotówkowe, brak
    możliwości operacji import/export . Ale jako konto dodatkowe mogą być
    idealnym rozwiązaniem.

    Jest też grupa banków klasycznych dla wielu początkujących biznesmenów
    atrakcyjna cenowo
    np. Banki Spółdzielcze

    A dla wielu "jednoosobowych działaczy" także: PKO BP, BSK, BZWBK , BPHPBK
    .... ma ofertę zdatną do przyjęcia, choć do darmowości w biznesie im daleko,
    ale drobna pożyczka w koncie możliwa.

    "dla każdego coś innego jest dobrego" :-)
    Wszystko zależy jaki będziesz miał dochód
    Jeśli złotówkę na dzień, to zamknij interes
    Jeśli na sekundę... to co cię obchodzi koszt banku:-)

  • 6. Data: 2002-04-06 09:15:20
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a p...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wymieniłeś internetowe i niektóre mieszane
    >
    > Najwiekszą wadą internetowych dla biznesmena jest długi czas
    > oczekiwania na podstemplowane płatne potwierdzenie

    A w którym momencie takie potwierdzenia będą potrzebne - rozpoczynam DG i
    zakładam konto w Inteligo, ale jeżeli takie potwierdzenia są potrzebne to
    kicha???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.

  • 7. Data: 2002-04-06 18:35:07
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A w którym momencie takie potwierdzenia będą potrzebne - rozpoczynam DG i
    > zakładam konto w Inteligo, ale jeżeli takie potwierdzenia są potrzebne to
    > kicha???

    przypadki trywialne, to dostawca chce potwierdzenie wysłania pieniędzy aby
    wydać towar.
    wszelakie urzędy potrzebują kwitka z Urzędem Celnym i Gminnym na czele.
    Lekarz chce kwitek, że zapłaciłeś ZUS

    Oczywiście wszystko może poczekać kilka dni.... ale czy na pewno zawsze???
    "Chytry dwa razy traci".....mówi przysłowie

    Wielu w każdym razie mam "zapasowe" banki klasyczne z niezerowym saldem

  • 8. Data: 2002-04-07 22:31:15
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl>
    napisał w wiadomości

    > Najwiekszą wadą internetowych dla biznesmena
    jest długi czas oczekiwania na
    > podstemplowane płatne potwierdzenie

    Z tego co mi wiadomo to Inteligo i mBizneskonto
    (wzorem mbanku) nie stęplują, jeno na firmowym
    papierze ślą.

    Sark

  • 9. Data: 2002-04-08 05:23:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 5 Apr 2002 21:09:42 +0200, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >podstemplowane płatne potwierdzenie i drogie wpłaty gotówkowe, brak
    >możliwości operacji import/export . Ale jako konto dodatkowe mogą być

    MultiBank, Integrum, Pekao, Fortis i Nordea maja jak najbardziej
    fizyczne oddzialy.
    W MultiBanku nie ma problemu zeby pojsc do oddzialu po potwierdzenie
    przelewu wykonanego przez inet i dostac je od reki. Suma oplaty za
    przelew+potwierdzenie bedzie nizsza niz "tradycyjny" przelew w wielu
    kontach firmowych.
    Nie wiem jak jest w innych wymienionych ale pewnie tez przynajmniej w
    niektorych da sie w razie potrzeby zalatwic papierek w oddziale.

    PS, czy Integrum wogole oferuje dostep przez inet dla firm ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl