    Subject: Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 29 Mar 2017 19:11:36 +0200

    W dniu 28-03-17 o 22:54, janek z pola pisze:

    > Tak jak napisałem - ja miałem w BPH 9 cyfr a zakładałem konto w 2015 roku.

    Ja konto zakładałem w BPH w 1993 roku i miałem 6 cyfr.

    > Hmm - a miałeś jakieś przelewy zdefiniowane, które były dawno skasowane? Bo
    > zdaje się że z tym jest problem - z takimi co ktoś kiedyś skasował i już ich
    > nie widział w BPH.

    Jest o możliwe. Mam tego sporo podefiniowanych, bo to bezpieczniej, niż
    z palca wpisywać. Nie dojdę teraz, czy teraz jest ich więcej. Najwyżej
    się wywali.

    > To smutne że nie ma w historii. Jak sobie to zaciągnę do analizatora
    > wydatków?

    Wydaje mi się, że OCR-em powinno się spokojnie dać. Ale faktycznie jest
    to jakieś utrudnienie.

    > Tak jak już zostało tutaj wspomniane, coś musiało pójść źle, skoro infolinia
    > przez cały dzień w poniedziałek i we wtorek była tak popularna, że się przez
    > cały dzień nie dało dodzwonić.

    Niekoniecznie. Jak czytam tu, że są osoby, które próbowały używać innego
    hasła i innego CIF-a i dziwią się, że zablokowali dostęp, to
    podejrzewam, że po prostu zadziałał jakiś algorytm "idioty". Przy okazji
    pewnie wiele osób postanowiło sprawdzić, czy działa. Sądzę, ze po
    początkowym okresie będzie działało normalnie. Nie widzę powodu, y nie
    działało.

    > Jakoś nie wierzę, żeby z tych 500.000 klientów BPH więcej niż 2.000 chciało
    > się zalogować akurat w dzień po przerwie z okazji fuzji. Na pewno część
    > klientów nie wie, że w ogóle coś się zmieniło (bo za rzadko korzysta z
    > bankowości internetowej). Taką liczbę infolinia by obsłużyła raczej bez
    > problemu. Przecież te osoby się też nie rzucają w jednym momencie na
    > infolinię.

    No właśnie wydaje mi się, że się mylisz. Od miesiąca bombardowali tyi
    informacjami i każdy postanowił sprawdzić.