    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
    Date: Tue, 28 Mar 2017 22:54:03 +0200

    Robert Tomasik wrote:

    > Logujemy się starym numerem CIF i u mnie przynajmniej działa.

    Mi się wyświetlił w sytemie BPH komunikat, który podaje CIF w Alior. Na tym
    aliorowym CIFie miałem kiedyś kredyt konsumpcyjny. Mój stary login BPH miał
    9 znaków a CIF Alior ma 8 znaków. Może jeżeli w Alior nie było CIFa takiego
    jak BPH miał login, to może przenieśli te loginy 1-do-1?

    > Wydaje mi się, że różna jest długość tych numerów. W BPH miałem 6
    > cyfrowy, a w ALIOR mam 8 cyfr. Ale loguję siec cały czas tym
    > sześciocyfrowym i działa. Tylko hasło trzeba było zmienić.

    Tak jak napisałem - ja miałem w BPH 9 cyfr a zakładałem konto w 2015 roku.

    > Sprawdziłem przed chwilą, ale wygląda całkiem normalnie.

    Hmm - a miałeś jakieś przelewy zdefiniowane, które były dawno skasowane? Bo
    zdaje się że z tym jest problem - z takimi co ktoś kiedyś skasował i już ich
    nie widział w BPH.

    > Moje działają.

    Moja karta BPH też działała w weekend, od poniedziałku nie sprawdzałem.

    > Nie ma tego w historii, ale jest w zakładce wyciągi.

    To smutne że nie ma w historii. Jak sobie to zaciągnę do analizatora
    wydatków?

    > Wygląda na to, że to w miarę normalnie działa.

    > Ale Ty masz problemy, czy słyszałeś o nich? Bo u mnie to jakoś normalnie
    > działa.

    Tak jak już zostało tutaj wspomniane, coś musiało pójść źle, skoro infolinia
    przez cały dzień w poniedziałek i we wtorek była tak popularna, że się przez
    cały dzień nie dało dodzwonić.

    Jakoś nie wierzę, żeby z tych 500.000 klientów BPH więcej niż 2.000 chciało
    się zalogować akurat w dzień po przerwie z okazji fuzji. Na pewno część
    klientów nie wie, że w ogóle coś się zmieniło (bo za rzadko korzysta z
    bankowości internetowej). Taką liczbę infolinia by obsłużyła raczej bez
    problemu. Przecież te osoby się też nie rzucają w jednym momencie na
    infolinię.

    --
    Wysłane z pola.