eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH › Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
  • Data: 2017-03-28 22:57:16
    Temat: Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:

    >>
    > Ale Ty masz problemy, czy słyszałeś o nich? Bo u mnie to jakoś normalnie
    > działa.

    A odnośnie moich problemów, to byłem dzisiaj w oddziale - mam prawidłową
    kartotekę klienta, mam zdefiniowany numer telefonu do autoryzacji oraz moj
    CIF nie jest zablokowany. Jednak nigdy się nie logowałem do bankowości
    internetowej a CIF mam tylko dlatego, że miałem kredyt konsumpcyjny i bank
    sobie założył kartotekę klienta.

    Mimo, że telefon mam zdefiniowany a kartoteka nie jest zablokowana, to
    dostaję tylko komunikat "Wprowadź hasło startowe" i żaden kod na SMS nie
    przychodzi.

    To tyle moich problemów - czyli do bankowości internetowej nie mogę wbić, a
    co będzie dalej to nie wiem.

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1