  • 11. Data: 2007-09-08 22:33:30
    Temat: Re: b d banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Od: a...@g...com

    On Sep 9, 12:27 am, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > je li nie wiedz c to nic, zostanie poproszona o zwrot w s dzie b dzie
    > sprawa na temat bezpodstawnego wzbogadzenia je li nie zechce sama odda .
    > natomiast je li wiedzia a, e pe nomocnictwo zosta o jej wycofane to
    > najprawdopodobniej bank pofatyguje si z prób wy udzenia.

    Z wikipedii:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bezpodstawne_wzbogaceni

    "Nie mo na jednak da zwrotu, gdy ten, kto korzy uzyska , zu y j
    lub utraci w taki sposób, e nie jest ju wzbogacony, chyba e
    wyzbywaj c si korzy ci lub zu ywaj c j , powinien si liczy z
    obowi zkiem zwrotu."

    Wiec wystarczy, ze powie: ,,nie wiedzialam, ze nie mam prawa" [co ja,
    niestety poswiadcze] i ,,zgubilam pieniadze w drodze do domu" i
    tyle.... : |

  • 12. Data: 2007-09-08 22:34:34
    Od: a...@g...com

  • 13. Data: 2007-09-08 22:55:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@g...com wrote:

    > Wiec wystarczy, ze powie: ,,nie wiedzialam, ze nie mam prawa" [co ja,
    > niestety poswiadcze] i ,,zgubilam pieniadze w drodze do domu" i
    > tyle.... : |

    ewentualnie bedzie siedzieć za składanie fałszywych zeznań i wyłudzenie.

  • 14. Data: 2007-09-09 00:14:08
    Od: a...@g...com

    On Sep 9, 12:55 am, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ewentualnie bedzie siedzie za sk adanie fa szywych zezna i wy udzenie.

    He??

    Nic nie wyludzila, bo nie wiedziala, ze nie moze wybrac pieniedzy --
    kasjerka wyplacila osobie, ktorej nie miala prawa wyplacic.

    A jak sie udowodnia, ze nie zgubila pieniedzy w drodze do domu??

  • 15. Data: 2007-09-09 01:09:33
    Od: a...@g...com

    On Sep 9, 2:14 am, a...@g...com wrote:

> [...]
    > kasjerka wyplacila osobie, ktorej nie miala prawa wyplacic.
    >
    > A jak sie udowodnia, ze nie zgubila pieniedzy w drodze do domu??

    errata: "A jak sie udowodnia" -> "A jak udowodnia"

  • 16. Data: 2007-09-09 01:49:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@g...com wrote:

> [...]
    > kasjerka wyplacila osobie, ktorej nie miala prawa wyplacic.
    >
    > A jak sie udowodnia, ze nie zgubila pieniedzy w drodze do domu??

    A jak udowodnią to co?
    Myślisz, że ciotka bedzie taka twarda odpowiadajac na pytania jak i
    gdzie zgubila.

  • 17. Data: 2007-09-09 01:52:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@g...com wrote:

    > errata: "A jak sie udowodnia" -> "A jak udowodnia"

    Chyba 2 lata jak pamiętam za składanie fałszywych zeznań i oczywiście
    bank będzie miał argument, że skoro kłamała to jednak miała świadomość,
    że nie ma prawa pobrac tych pieniędzy i nawet jak to nie będzie prawdą,
    to i tak wam nikt nie uwierzy skoro kłamaliście od poczatku więc dorzucą
    jeszcze za próbę wyłudzenia, a ty dostaniesz za współudział, bo też się
    nie wybronisz, że o niczym nie wiedziałeś, bo nie masz żadnych
    argumentów, że tak nie było.

  • 18. Data: 2007-09-09 07:25:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    a...@g...com pisze:
    > A jak sie udowodnia, ze nie zgubila pieniedzy w drodze do domu??

    A kogo to obchodzi czy te pieniadze zgubila/wydala/schowala pod poduszke
    ? Ma oddac i tyle.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-09-09 07:27:08
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message

    > A kogo to obchodzi czy te pieniadze zgubila/wydala/schowala pod poduszke ?
    > Ma oddac i tyle.

    No tak, ale jak to sie ma do tego:

    "Nie mozna jednak zadac zwrotu, gdy ten, kto korzysc uzyskal, zuzyl ja lub
    utracil w taki sposób, ze nie jest juz wzbogacony, chyba ze wyzbywajac sie
    korzysci lub zuzywajac ja, powinien sie liczyc z obowiazkiem zwrotu."

  • 20. Data: 2007-09-09 07:46:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bim-bom wrote:

> [...]
    > lub utracil w taki sposób, ze nie jest juz wzbogacony, chyba ze
    > wyzbywajac sie korzysci lub zuzywajac ja, powinien sie liczyc z

    bank bedzie sie staral udowodnic, ze jednak wiedziala, ze wyplaca bez zgody.
    Lepiej dla niej, zeby sie mu to nie udalo.