  • 1. Data: 2004-05-28 13:59:42
    Temat: Re: aukcja ebay, płatności, wenezuela:)
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dużo pozytywów ma ten sprzedawca??
    JaC

    > Otóż sprzedawca jest z Wenezueli i akceptuje PayPal i international money
    order ...

  • 2. Data: 2004-05-28 14:06:40
    Temat: aukcja ebay, płatności, wenezuela:)
    Od: "Bartosz Koszowski \(barteess\) [ŚLĄSKIE]" <barteess@[USUŃ TO]o2.pl>

    Witam!!

    Chciałbym kupic obiektyw fotograficznyn na ebay.com. Z góry mówię, że
    odbroiłem prace domową i przejrzałem archiwum Waszej grupy, ale utonąłem w
    morzu informacji ... wiem, że temat jest często tu poruszany ...

    Otóż sprzedawca jest z Wenezueli i akceptuje PayPal i international money
    order ... Kwota transakcji wynosi w granicach 50$, dlatego szukam możliwie
    taniego sposobu przesłania pieniędzy.

    Nie chciałbym z okazji tej aukcji zakładac nowego konta. W tej chwili mam
    rachunek w e-pko.

    Nie chcialbym chyba płacić kartą (tzn. nie chcę podawać numeru, pinu, hasła)
    Najbardziej pasowałaby mi wersja, że idę osobiście wpłacić $ do jakiejś
    placówki albo dokonuję zwykłego przelewu na jakiś rachunek.

    Proszę o porady i przepraszam, że zawracam głowę, wierzę, że macie już doś
    odpowiadania na takie pytania.

    pozdrawiam serdecznie

    Bartosz Koszowski (barteess)

  • 3. Data: 2004-05-28 14:59:31
    Od: "Bartosz Koszowski \(barteess\) [ŚLĄSKIE]" <barteess@[USUŃ TO]o2.pl>

    > Dużo pozytywów ma ten sprzedawca??
    > JaC

    ... ok 126 pozytywów ...

    pozdrawiam

    Bartosz Koszowski (barteess)

  • 4. Data: 2004-05-28 15:11:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartosz Koszowski (barteess) [ŚLĄSKIE] <barteess@
    > ... ok 126 pozytywów ...

    Niestety, licz sie z tym, ze moze to cie dosyc duzo kosztowac...
    Najlepiej szukaj kogos z kontem w PayPalu - taniej wyjdzie.
    Ja chcialem kilka ksiazek z Amazona sprowadzic i ksiazki kosztuja 25$ a
    przesylka prawie 18...

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-28 15:58:11
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > Najlepiej szukaj kogos z kontem w PayPalu - taniej wyjdzie.
    > Ja chcialem kilka ksiazek z Amazona sprowadzic i ksiazki kosztuja 25$ a

    I taniej nie będzie.
    Chyba, że ci ktoś osobiście do Polski przywiezie.

  • 6. Data: 2004-05-28 16:00:17
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Bartosz Koszowski (barteess) [ŚLĄSKIE] wrote:

> [...]
    > order ... Kwota transakcji wynosi w granicach 50$, dlatego szukam możliwie

    Czy ten sprzedawca sprzedawał już wczesniej cokolwiek związanego z
    fotografiką?
    Jeżeli nie to licz się z tym, że ani pieniędzy, ani obiektywu nie zoabczysz.

    Jeżeli chcesz to przelać to idź do oddziału jakiegoś banku i zleć przelew.
    Natomiast który bank robi to najtaniej to poszukaj na grupie.

  • 7. Data: 2004-05-28 16:01:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    poilkj <u...@d...invalid> wrote:
    > I taniej nie będzie.
    > Chyba, że ci ktoś osobiście do Polski przywiezie.

    A jak osobiscie przepakuje i wysle? Nie bedzie taniej? (bo o tym
    myslalem...)

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-05-28 16:21:31
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A jak osobiscie przepakuje i wysle? Nie bedzie taniej? (bo o tym
    > myslalem...)

    www.usps.com
    Szukać wsród listów, nie paczek.

    Jeżeli to jest pojedyncza książka to powinna się zmieścić w dużej kopercie.
    Global priority mail za 9$ powinien spokojne wystarczyć.

  • 9. Data: 2004-05-28 16:54:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bartosz Koszowski (barteess) [ŚLĄSKIE]" <barteess@[USUŃ
    TO]o2.pl> napisał w wiadomości news:c97gni$49a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Otóż sprzedawca jest z Wenezueli i akceptuje PayPal i international money
    > order ... Kwota transakcji wynosi w granicach 50$, dlatego szukam możliwie
    > taniego sposobu przesłania pieniędzy.

    To ile ten obiektyw kosztuje u nas (albo w normalnych sklepach
    internetowych), że ryzykujesz zakup u gościa z Wenezueli? :-o I to się w
    ogóle opłaca?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko