  • Data: 2020-12-09 12:24:21
    Temat: Re: aplikacja obowiazkowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-09 o 12:15, Piotr Gałka pisze:

    > Problem jest taki, że mi się wydaje (tylko wydaje), że decyzja o
    > instalowaniu jakiejkolwiek aplikacji na telefonie powinna być
    > poprzedzona zainstalowaniem jakiegoś wiarygodnego (a więc zapewne
    > komercyjnego) antywirusa.

    Ponoć antywirusy na Androida to placebo, bo one same nie mają żadnych
    uprawnień, aby kontrolować inne procesy, czy aplikacje. No i jakiego
    antywirusa miałbyś zainstalować przed zainstalowaniem antywirusa? :)
    Ogólnie rozumiem twoje obawy, ale wyznaje je mniej osób, niż szczerze
    wierzy w płaskość Ziemi.

    --
    Liwiusz