  • Data: 2004-06-05 10:55:19
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> schrieb im
    Newsbeitrag news:c9s8j0$1e75$1@mamut.aster.pl...
    > "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wyczuwam sprzecznosc - karty kredytowe sa z zasady "postpaidami", bo
    splaca
    > sie je po pewnym czasie (grace period). Placac karta kredytowa wydajesz
    > pieniadze banku, zaciagajac jak sama nazwa wskazuje kredyt. Wydawanie
    > anonimowych kart kredytowych byloby glupota.

    ok, moze nie do konca sensownie brzmi wyrazenie "kredytowa pre-paid", bo tu
    raczej Ty kredytujesz bank a nie odwrotnie.
    ok - niech bedzie "platnicza pre-paid".

    wierz mi, jest masa ludzi, ktorzy maja swira na punkcie wlasnej anonimowosci
    i prywatnosci i byloby zainteresowanych taka karta.

    pzdr,
    rafal urbanelis