    From: "marcintoja0" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: allpay.pl - czy to bezpieczne?
    Date: Mon, 7 Jul 2003 03:05:54 +0200

    > Bo jest zarejestrowany jako DG, czy o co chodzi?

    to jest jak sądze jeden z powodów ale nie główny, tylko jeden z wielu
    powodów do zastanowienia. Czy tak atakujesz osobę, która poprostu chce
    dyskutować o swoich wątpliwościach, bo jesteś w jakiś sposób związany z tym
    allpay'em??

    > Miałbym z nim/nimi nie robić interesów, bo są zarejestrowaną DG ?

    Nie, nie jest to powód główny, ale rozumiem, że chodzi o to, że kiedy mamy
    doczynienia bezpośrednio z Polcardem (ja np. mam) to jest to firma, której
    nie wacham się powierzyć kredytu zaufania, choćby z tego tytułu, że jej
    właścicielami są największe polskie banki a nie Jan Kowalski i Jan Nowak,
    choć szanuję obu Panów.

    I interesy rób sobie z kim Ci się żywnie podoba człowieku, czy z B.Gates'em
    czy z cyganami przy dworcu, mamy wolność, masz prawo, ale mamy też prawo
    wyrażać wątpliwości...
    ...więc dajmy sobie spokój z czepianiem się tej DG, bo faktycznie jest to
    słaba strona tej firmy, ale życzę jej powodzenia,
    choć gdybym miał z nimi współpracować i czekać na pieniądze aby mi wypłacali
    z wszystkich transakcji raz w miesiącu (to jest główny powód dla którego ich
    oferta wydaje mi się nieatrakcyjna), .............to nikt mnie NIE ZMUSI!
    ale wszystkich zainteresowanych wcale nie zamierzam od takiego pomysłu
    odstraszać.

    Pozdrawiam,
    MK