  • Data: 2014-11-28 00:12:44
    Temat: Re: alledrogo raty 0%
    Od: JanKO <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem laptopa na ich raty, bardziej z ciekawości 0 % niż potrzeby.
    W procesie zakupu dotarłem do punktu zarobków i miejsca pracy.
    Nie chciałem zawracać nikomu, a także sobie, tyłka z zaświadczeniami/ telefonami i
    miałem odpuścić temat, ale wpadłem na chytry pomysł :) -wybrałem "działalność
    rolniczą".
    Iiiiiiiiiiiii przeszło bez zbędnych pytań.
    Przelew weryfikacyjny na 1 zł z własnego konta -(oddali kilka dni później)
    Następnego dnia pozytywna decyzja-wtedy dopiero dokonuje się faktyczny zakup na All..
    Następnego dnia sprzęt już u mnie.

    W moim przypadku szybko i sprawnie.
    Wniosek przez PayU (zakładają konto), raty w Aliorze, na umowie zakup podzielony na
    10 i reszta same zera.
    Ubezpieczenia brak, RRSO-0.
    Po kilku dniach przychodzi pocztą harmonogram spłat. Pierwsza rata płatna równy
    miesiąc od zakupu.

    Dla mnie OK