  • 1. Data: 2014-11-26 20:46:53
    Temat: alledrogo raty 0%
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ktoś testował?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-11-28 00:12:44
    Temat: Re: alledrogo raty 0%
    Od: JanKO <d...@g...com>

    Kupiłem laptopa na ich raty, bardziej z ciekawości 0 % niż potrzeby.
    W procesie zakupu dotarłem do punktu zarobków i miejsca pracy.
    Nie chciałem zawracać nikomu, a także sobie, tyłka z zaświadczeniami/ telefonami i
    miałem odpuścić temat, ale wpadłem na chytry pomysł :) -wybrałem "działalność
    rolniczą".
    Iiiiiiiiiiiii przeszło bez zbędnych pytań.
    Przelew weryfikacyjny na 1 zł z własnego konta -(oddali kilka dni później)
    Następnego dnia pozytywna decyzja-wtedy dopiero dokonuje się faktyczny zakup na All..
    Następnego dnia sprzęt już u mnie.

    W moim przypadku szybko i sprawnie.
    Wniosek przez PayU (zakładają konto), raty w Aliorze, na umowie zakup podzielony na
    10 i reszta same zera.
    Ubezpieczenia brak, RRSO-0.
    Po kilku dniach przychodzi pocztą harmonogram spłat. Pierwsza rata płatna równy
    miesiąc od zakupu.

    Dla mnie OK

  • 3. Data: 2014-11-28 08:20:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Ubezpieczenia brak, RRSO-0.
    > Po kilku dniach przychodzi pocztą harmonogram spłat. Pierwsza rata płatna równy

    również trochę eksperymentowałem i próbowałem kilka razy, wniosek
    (losowo?) trafia do mBanku lub Aliora

    jeżeli do Aliora to chyba na drugim ekranie widać pytanie dot. powiązań
    kapitałowych z tym bankiem, jak ktoś woli mBank to przerywa proces i
    próbuje jeszcze raz

    dochód nie jest weryfikowany a jedynie BIK, jeżeli dochód za niski w
    stosunku do zobowiązań w BIK lub historia kredytowa negatywna to wniosek
    odrzuca

    pokazał się komunikat, że konieczny jest przelew weryfikacyjny na 1 zł,
    ale być może dlatego, że jestem klientem mBanku przelewu nie musiałem robić

    szybko i sprawnie, promocja trwa jeszcze kilka dni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-11-28 19:43:21
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 28/11/2014 08:20, RobertS wrote:

    >ale być może dlatego, że jestem klientem mBanku przelewu nie musiałem robić
    >
    > szybko i sprawnie, promocja trwa jeszcze kilka dni

    Warte zachodu? Zapłacę Paribasem i 3% do przodu. Odkąd +/-0% lepsze niż +3%

  • 5. Data: 2014-11-28 20:50:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 28.11.2014 o 19:43, mx pisze:

    > Warte zachodu? Zapłacę Paribasem i 3% do przodu. Odkąd +/-0% lepsze niż +3%

    Kwestia chyba jaka jest kwota zakupu, bo przy ratach płacisz 1/10 ceny i
    resztę możesz gdzieś ulokować ale już pal sześć z lokowaniem ważne że
    konsumpcja się polepsza i pekabe idzie do góry ;)
    Podobno idealny sprzedawca potrafi sprzedać coś czego nie ma osobie
    która tego nie potrzebuje. Te raty 0% to IMO trochę właśnie taki idealny
    sprzedawca ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-11-28 21:46:46
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 28/11/2014 20:50, xbartx wrote:

> [...]
    > Podobno idealny sprzedawca potrafi sprzedać coś czego nie ma osobie
    > która tego nie potrzebuje. Te raty 0% to IMO trochę właśnie taki idealny

    Czysta matematyka wygląda inaczej, a cena nie gra żadnej roli:
    1. Zakup na raty, dysponujesz kwotą 100% ceny przez 1-szy m-c, 90% przez
    2-gi,...itd.itp.... aż do 10% przez 10-ty m-c. Umownie zachomikowałeś
    550% przez jeden miesiąc =~ 46% w ujęciu rocznym. Ja z miejsca mam 3%, a
    Ty musisz ulokować na 3/0,46/0,82= 7,95%. Szukaj!

    Ale dalsza część wywodu jest bliższa prawdy.

  • 7. Data: 2014-11-29 09:59:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 28.11.2014 o 21:46, mx pisze:

    > Czysta matematyka wygląda inaczej, a cena nie gra żadnej roli:

    Nie chodziło mi o lokatę, bo matematyki się nie oszuka. Raczej o
    sytuację, że ktoś po prostu nie może wydać danej kwoty jednorazowo a
    musi kupić coś co mu jest niezbędne do pracy - taki skrajnie dobrany
    przypadek. Wtedy takie 3% mniej z ceny to dla niego żaden zysk, bo być
    może przy dobrym układzie zwróci mu się zakup przed spłaceniem ostatniej
    raty.

    Xenocide

  • 8. Data: 2014-12-02 19:44:29
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    RobertS wrote:

    > ktoś testował?

    Czy ktoś testował może więcej niż jeden zakup na jedno konto użytkownika w
    tej promocji? Przeczytałem regulamin i niby nie ma tam zdefiniowanego tego
    limitu - ale w może po prostu odrzucają drugi i kolejne wnioski.

    --
    Wysłane z pola.