  • 11. Data: 2010-09-17 20:34:30
    Temat: Re: alior:przeglądarka i soft?nt
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-17 11:51, Andrzej Kłos pisze:
> [...]
    system Linux. Wybacz, ale nie umiem uwierzyć, że Animka zna się na konfiguracji
    Linuxa...

    > http://groups.google.pl/groups/profile?hl=pl&enc_use
    r=OT2X6hYAAACTR-lxEQl_FqBRbQJ1WQ0HhAXaG10uFhqjz1OjcG
    ijNg

    > animka (dla starszych stażem - kaja) zna się na wszystkim

    I co kolino ja też mam cię szukać w internecie po wszystkich Twoich
    nickach? Za wielkie g* jesteś, żebym traciła na to czas.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-09-17 21:04:31
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-09-17 22:32, animka pisze:
    > Tu kawałek źródła Aliora:

    Mowa była o systemie transakcyjnym a nie reklamach na stronie informacyjnej.

    --
    Raf

  • 13. Data: 2010-09-17 22:05:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-17 23:04, Rafał pisze:

    > Mowa była o systemie transakcyjnym a nie reklamach na stronie informacyjnej.

    Może i tak, ale jeszcze potwierdź słowa tego, który się wypowiadał, że
    Linux to przeglądarka internetowa ;-)

    --
    animka