  • Data: 2009-04-08 17:24:55
    Temat: Re: adres przy przelewach konieczny?
    Od: kk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > moze kk chciał napisac "rownie niewazny"...?

    Nie, miałem na myśli ważny ale jak napisałem tylko w kwestiach spornych
    tzn jeśli w jakiś sposób przelew trafi nie tam gdzie chciałeś to adres
    jest informacją/dowodem pomocniczym w takich sytuacjach. Ale gdy
    wszystko odbywa się automatycznie nie ma on większego znaczenia.

    --
    www.karolkepka.com
    Fotografia ślubna