  • Data: 2009-01-13 12:12:39
    Temat: Re: a ostrzegałem...
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 12:45, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Jesli zobacze 5 kolejnych prognoz trafionych, to przyznam Ci racje. A na
    > razie szkoda Twojej podniety. Cykle rzadza gielda XXL, a my je tylko lepiej
    > lub gorzej interpretujemy.
    Cykle rządzą ekonomią więc rządzą i giełdą.
    Interpretować niestety można różnie..początek tego roku wskazuje
    jednak, jak na razie,
    na rację tych co obstawiali spadki. Co więcej końca nie widać.
    W stanach widać, że jakby nawet chcieli do góry ale sił nie ma i
    ciągle spada.
    Chyba jednak musi się najpierw pojawić spora liczba pozytywnych
    newsów a nie tylko w stylu "The incredibly shrinking Citigroup"