  • 1. Data: 2009-02-03 13:21:15
    Temat: a Zuber powiedział...
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Dziś rano w programie kawa czy herbata Zuber powiedział, że (cytuję):
    "100% analityków jest przekonanych, że w drugiej połowie roku sytuacja na
    złotym się odwróci"
    Gadał jeszcze, że teraz nie jest czas na przewalutowanie kredytów, bo taki
    czas był jak CHF chodził po 2 zł.

    Walnąć bencwała kijkiem to za mało.
    DJ

  • 2. Data: 2009-02-03 13:43:44
    Temat: Re: a Zuber powiedział...
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > złotym się odwróci"
    > Gadał jeszcze, że teraz nie jest czas na przewalutowanie kredytów, bo taki

    Zuber to PiS-owski przydupas...A jak wiadomo oni wszyscy swietnie znaja sie
    na gospodarce i prognozach....Ich wodz (ten maly, zawistny o mordzie jak
    kartofel) nawet nie mial konta w banku, bo mowil, ze jeszcze by mu ktos
    zrobil kawal i wplacil jakies pieniadze na konto....

  • 3. Data: 2009-02-03 13:46:17
    Od: "adam" <m...@p...onet.pl>

    100tysCHF .2zł =200tys.zł
    teraz:
    100tys CHF.3zł =300tys.zł
    przeciez to oczywista oczywistość że najlepiej przewalutowac na zł dzisiaj
    adam
    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:gm9gcc$q6b$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2009-02-03 13:47:31
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Tue, 03 Feb 2009 14:21:15 +0100, DJ \(stopazwrotu.pl\) wrote:

    > Dzi? rano w programie kawa czy herbata Zuber powiedzia?, ?e (cytuje):
    > "100% analityków jest przekonanych, ?e w drugiej po?owie roku sytuacja
    > na z?otym sie odwróci"
    > Gada? jeszcze, ?e teraz nie jest czas na przewalutowanie kredytów, bo
    > taki czas by? jak CHF chodzi? po 2 z?.
    >
    > Waln?ae bencwa?a kijkiem to za ma?o. DJ

    no ale jest w mniejszosci, wiekszosc glupoanali mowi odwrotnie wiec sytuacja
    wcale nie jest jeszcze jasna. A co robi Dars ? Wie ktos ?

  • 5. Data: 2009-02-03 13:53:19
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Ale mi ciebie żal smutny, nienawistny ludziku

  • 6. Data: 2009-02-03 13:55:48
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak kartofel) nawet nie mial konta w banku, bo mowil, ze jeszcze by mu
    > ktos zrobil kawal i wplacil jakies pieniadze na konto....

    Ale pierdolisz! Co ma do tego polityka?! Zuber jest z tej partii, która mu
    płaci. Daje dupy zarówno dla PO jak i PIS. I nie gra roli czy ktoś ma
    zawistną kartoflaną mordę czy rudy faszystowski pysk.
    Wkurwiają mnie takie idiotyczne posty jak Twój.

    Dombrek

  • 7. Data: 2009-02-03 14:00:45
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > sie
    > na gospodarce i prognozach....Ich wodz (ten maly, zawistny o mordzie jak

    Sorry za uwagę, ale muszę coś ci powiedzieć tak od siebie.

    Trzeba być naprawdę debilem żeby uwierzyć że wódz jednej największej partii
    nie wiedział co to konto w banku.
    Wg mnie te socjalistyczne skurw....syny oczywiście mają konta - tylko
    pochowane w szwajcarii razem z Kwaśniewskim, a opowiadanie tego typu bzdetów
    to oczywista propaganda w stylu " Putin zabił Tygrysa w Tajdze"
    Jak widać na załączonym przypadku to Polska około 30 mln przydupasów bez
    odrobiny rozsądku ...

    Endriu

  • 8. Data: 2009-02-03 14:03:04
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    > Ale mi ciebie żal smutny, nienawistny ludziku
    A mi ciebie nie zal kompletnie...Nie uzalaj sie nad innymi tylko popatrz na
    swoja biede i wyciagnij wniosek dlaczego jest z toba tak zle i co mozesz
    zmienic, bo zycie ucieka....To moja dobra rada...Nic osobistego....I tez
    ciebie bardzo lubie....Nawet jezeli byles, jestes i bedziesz za ta
    wiocha....Nie ty jeden sie myli...

  • 9. Data: 2009-02-03 14:06:24
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    A marketing i zarządzanie na której prywatnej uczelni kończyłeś?

  • 10. Data: 2009-02-03 14:09:31
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    >A marketing i zarządzanie na której prywatnej uczelni kończyłeś?
    Na tej we Wloszczowej....Az w koncu mi stacje ten maly kaleka pobudowal....