  • Data: 2018-05-02 22:31:45
    Temat: Re: Zwrot "omyłkowych" przelewów
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-27 20:35, J.F. wrote:

    > IMO to zle zrozumiales. Ktos musi przyjsc do banku, zlozyc stosowne
    > pismo ze zle przelal pieniadze,
    > i na jego wnioskek bank/i procedure wdroza.

    podejrzewam ze przedpiscy chodzi tez o deanonimizacje

    gdyby dali wysoka graniczna sume i skomplikowali procedure to jest to
    jakies rozwiazanie

    ale jezeli przelewajac grosz bedzie mozna zdobyc pelne namiary
    uzytkownika konta o danym numerze to nic tylko generowac, przelewac i
    zglaszac tysiacami

    a zastosowanie dla tych danych znajdzie sie samo