  • 1. Data: 2011-09-09 08:14:44
    Temat: Zrywanie 100dniowej w Aliorze
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Czysto informacyjnie:
    Wczoraj w godzinach popołudniowych (12-13) poszedłem do oddziału zerwać
    lokatę 100 dniową. Dziś sprawdzam rachunek w getin online a tu przelew
    zaksięgowany z datą czwartkową. Czyli doszedł tego samego dnia!
    Co do zrywania. Potrzebny jest dowód osobisty.
    Uwaga! Mimo że lokata była nieodnawialna (środki po zakończeniu lokaty
    wracają na konto z którego przyszedł przelew) to obsługa nie była w
    stanie odczytać numeru tego rachunku. Dlatego trzeba mieć przy sobie
    numer rachunku na który chcemy aby dokonali przelewu.
    P.S. Odsetek nie było bo zerwałem w dniu założenia :)

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2011-09-09 09:28:46
    Temat: Re: Zrywanie 100dniowej w Aliorze
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numeru tego rachunku. Dlatego trzeba mieć przy sobie numer rachunku na który

    Czyli totalna amatorszczyzna w "niższej kulturze". Sprawia to wrażenie jakbyśmy
    mieli do czynienia ze szkolną kasą oszczędności.
    Oferta kompletnie nieprzygotowana pod każdym względem. A ja im dzisiaj przelałem
    parę złotych, żeby nie trzymać za dużo kasy u Czarneckiego.
    Ale pod względem lokat to lepiej już działaja te "getino-openy" niż "kultura
    niższo-wyższa"

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-09-09 09:55:07
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale pod względem lokat to lepiej już działaja te "getino-openy" niż "kultura

    No cóz... skusiliscie mnie do zalozenia lokaty w Aligatorze ...LOL
    I pierwsze spostrzezenie,
    - po kiego grzyba doklejaja jakis obrazek do maila skoro jest PODPISANY ?

    Przelew im puszcze w poniedzialek 1 sesja - z wiadomych powodow ;P

  • 4. Data: 2011-09-09 09:59:35
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    A jak byłeś w Aliorze zrywać lokate 100 dniową
    to musiałeś posiadać kartę debetową
    lub kredytową, czy też wystarczył sam dowdód osobisty.
    Powiedz czy to był oddział czy placówka.
    B w tej Kołomyii to nigdy nic nie wiadomo.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-09-09 10:00:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > I pierwsze spostrzezenie,
    > - po kiego grzyba doklejaja jakis obrazek do maila skoro jest PODPISANY ?

    Żeby było kolorowo. Jak w zerówce. Ślaczek obowiązkowy. :)

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-09-09 10:31:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 12:00:59 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    >>

    > Żeby było kolorowo. Jak w zerówce. Ślaczek obowiązkowy. :)

    A mi się ten pomysł podoba, bo jest prosty i skuteczny. Wydaje mi się że
    na pewno lepiej trafi do ludzi niż tłumaczenie, że ten mail jest
    "podpisany cyfrowo".

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-09-09 12:00:00
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-09-09 11:59, Bogdan pisze:
    > A jak byłeś w Aliorze zrywać lokate 100 dniową
    > to musiałeś posiadać kartę debetową
    > lub kredytową, czy też wystarczył sam dowdód osobisty.

    Nie jestem klientem ich banku, nie mam tam konta ani kart. Tylko dowód.

    > Powiedz czy to był oddział czy placówka.

    Oddział w Warszawie
    ul. Targowa 34
    03-733 Warszawa

    pzdr
    Zyga

  • 8. Data: 2011-09-09 19:51:02
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > P.S. Odsetek nie było bo zerwałem w dniu założenia :)

    No to szybko sie rozmysliles - LOL

  • 9. Data: 2011-09-09 19:59:21
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >No to szybko sie rozmysliles - LOL

    Chciał do Aliora zajrzeć to lokatę założył. A wtedy czym prędzej do marmurka
    bo kasa pożyczona była ;)

  • 10. Data: 2011-09-15 10:37:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.09.2011 10:14, Zyga pisze:
    > Czysto informacyjnie:

    Gdyby ktos byl jeszcze zainteresowany to wlasnie na probe zerwalem jedna
    lokate. Do wyboru mialem swoje dwa konta oszednosciowe i ROR w Aliorze.
    W momencie kiedy kliknalem "zerwij", kwota lokaty z odsetkami pojawila
    sie na rorze.