  • 21. Data: 2007-07-31 20:46:18
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Nic nie musza. Uwazasz ze jak wyslesz jakies pisemko do dowolnej firmy to
    > ktokolwiek ma obowiazek na nie odpisac ?

    "jakies" = oczywiscie, ze nie.

    > I zadne prawo nie obliguje prywatnej firmy do odpisywania komukolwiek na
    > jakies dziwne pisma.

    "jakies" = oczywiscie, ze nie.

    > Oczywiscie ze moze, zwlaszcza ze bank nie ma obowiazku na takie pismo nic
    > odpisywac. Poza tym nadawca dysponuje potwierdzeniem nadania. W jaki
    > sposob chcesz udowodnic co ten nadawca wyslal do banki ?

    Znasz tryb rozpatrywania reklamacji, chyba nie skoro tak piszesz, a powiem,
    ci, ze reklamowac mozna doslownie wszystko, tylko trzeba chciec, a raczej
    trzeba miec swiadomosc swoich racji i dochodzenia teg.

    > Nie mozesz sprzedawc tego co nie jest dopuszczone do powszechnego obrotu.

    A kto decyduje co jest dopuszczane do powszechnego obrotu? I jaki to ma
    zwiazek z "wolnym rynkiem", bo albo wolny albo "dopuszczony".

    > A z cala reszta mozesz robic co chcesz. Ze swoim zyciem rowniez. Mozesz
    > isc mieszkac na ulicy czy w smietniku. Mnie to nie obchodzi tak dlugo jak
    > to nie bedzie moj smietnik i jak dlugo nie bedziesz mnie zaczepial. Tak
    > samo jak i nie jest moja sprawa to ze ktos nie czyta umowy/regulaminu i
    > pozniej placze ze bank go oszukal. Jego strata. Bylo czytac albo sie
    > ubezpieczyc jak powiedzial pan Cimoszewicz.

    Wiesz o tym, ze umowa ustna tez jest umowa? Raczej watpie.

  • 22. Data: 2007-07-31 21:45:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:f8o5ps$65j$2@news.onet.pl...
    W dniu 2007-07-31 21:29 witek pięknie wystukał/a:

    > Masz rację, ale powiedziano mi, że kredyt będzie taki sam (jak na tej
    > Targowej podpisałam), z tą tylko różnicą, że nie będę musiała tej dużej
    > sumy pieniędzy/10% kosztów ponosić.
    > Potem okazało się, że zostałam na lodzie.

    A jaki to kredyt dostalas na Targowej? W tego co piszesz wynika, ze tylko
    zostaly zlozone dokumenty. Zdolnosci kredytowej dokonuje bank i jest jest to
    ten sam bank to decyzja bylaby taka sama.

    MK

  • 23. Data: 2007-07-31 21:58:29
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

[...]

    znowu stekasz.
    jakim lodzie?

  • 24. Data: 2007-07-31 22:00:24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Znasz tryb rozpatrywania reklamacji, chyba nie skoro tak piszesz, a
    > powiem, ci, ze reklamowac mozna doslownie wszystko, tylko trzeba chciec, a
    > raczej trzeba miec swiadomosc swoich racji i dochodzenia teg.

    u cha cha cha.
    Niniejszym na rece admina skladam reklamacje dotyczaca twojej obecnosci na
    grupie.
    Jak myslisz odpowie mi?

  • 25. Data: 2007-08-01 05:57:45
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > A jaki to kredyt dostalas na Targowej? W tego co piszesz wynika, ze tylko
    > zostaly zlozone dokumenty. Zdolnosci kredytowej dokonuje bank i jest jest
    > to ten sam bank to decyzja bylaby taka sama.

    Decyzje podejmuja ludzie pracujacy w Banku a nie Bank!
    Od kiedy to budynek podejmuje decyzje czy komputer?
    A kazdy czlowiek jest inny. Czy cos wiecej trzeba pisac?
    Skonczcie z tym mitem glupim, ze bank, itp. Tam tez sa ludzie!!! I tam tez
    ludzie kombinuja jak tu dorobic do pensji ot i tyle. A, ze przy okazji sa
    debile, oszusci i naciagacze, coz... Bo to Polska wlasnie.

  • 26. Data: 2007-08-01 06:00:51
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > u cha cha cha.
    > Niniejszym na rece admina skladam reklamacje dotyczaca twojej obecnosci na
    > grupie.
    > Jak myslisz odpowie mi?

    Popatrz, ja nie jestem adminem (a skladasz reklamacjie niniejszym) a ci
    odpowiadam, chcesz do admina, zobacz na info w wiadomosci, gdzie nalezy
    kierowac swoje skargi, jest wszystko dokladnie wyjasnione, mozesz pisac, ja
    ci absolutnie nie zabraniam, malo powiem, ci, ze ten admin na pewno ci
    odpisze!
    Rozpatrzy twoj wniosek i da odpowiedz.
    Tylko nie pisz rekalmacji do mnie bo ja nie jestem adminem:)

  • 27. Data: 2007-08-01 06:51:21
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Decyzje podejmuja ludzie pracujacy w Banku a nie Bank!
    > Od kiedy to budynek podejmuje decyzje czy komputer?

    Od całkiem dawna już komputery analizują zodlność kredytową.
    Bardzo jaskrawym przypadkiem jest Inteligo i jego rozpatrywany
    w ciągu kilkunastu sekund wniosek o debet.

    [ ... ciach narzekania ... ]

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 28. Data: 2007-08-01 10:13:11
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 23:45 MK pięknie wystukał/a:

    > A jaki to kredyt dostalas na Targowej? W tego co piszesz wynika, ze
    > tylko zostaly zlozone dokumenty. Zdolnosci kredytowej dokonuje bank i
    > jest jest to ten sam bank to decyzja bylaby taka sama.

    Oj chyba nie, myślę, że pośrednik ma większą "moc", a te 10% w gotówce kusi.

    --
    sigma

  • 29. Data: 2007-08-01 10:15:06
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 23:58 witek pięknie wystukał/a:

> [...]
    > sumy pieniędzy/10% kosztów ponosić.
    > Potem okazało się, że zostałam na lodzie.

    Bo mi powiedzieli, że ta duża kwota to na rok, a nie na 7 lat. Rozumiesz
    teraz?
    Gdybym była taka bogata, to nie brałabym kredytu.

    --
    sigma

  • 30. Data: 2007-08-01 11:50:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Sigma porozsypywal nastepujace haczki:

    > Oj chyba nie, myślę, że pośrednik ma większą "moc", a te 10% w gotówce
    > kusi.

    Mysle ze sie mylisz. Jest duza szansa ze decyzje o (nie)przyznaniu
    kredytu podejmuje analityk znajdujacy sie w innym miescie. I jego nie
    interesuje to czy klient sklada wniosek o kredyt sam czy poprzez
    posrednika. On ma swoje tabelki i tylko to go interesuje.
    --
    badzio