  • 11. Data: 2007-07-31 19:19:21
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    swen napisał(a):
    > Jak to bank oszukal klientke, bo naobiecywal, a potem sie wycofal, co
    > narazilo ja na straty nie tylko moralne ale tez wymierne finansowe.
    > Czy w Polsce nikt nie odpowiada za swoje slowa? Czy tak ma wygladac Polska,
    > ze kazdy z geby robi sobie cholewe - bo tak jest modnie i na filmach?

    A jak klientka ma zamiar to udowodnic ?

    > Wyslanie takiego papieru nie zaszkodzi na pewno.

    I w niczym nie pomoze. Szkoda wiec pieniedzy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-07-31 19:20:15
    Od: "swen" <n...@n...com>

  • 13. Data: 2007-07-31 19:22:24
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > idź dziecko drogie do domu bo już się dobranocka zaczęła.

    Braklo argumentu?
    Czym jest wolny rynek i gdzie na swiecie istnieje wszystko wiedzacy dorosly?
    Czy osoby promujace kapitalizm a raczej liberalizm majace potezne wplywy na
    gospodarke chca sami sobie zrobic konkurencjie?
    Co jest lepsze monopol czy konkurencja?

  • 14. Data: 2007-07-31 19:22:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    swen napisał(a):
    > Musza odpisac na skarge czy jak to sie zwie, reklamacjie itp. Bank podlega
    > takim samym przepisom jak kazdy inny biznes. Nieodpisywano za socjalizmu.

    Nic nie musza. Uwazasz ze jak wyslesz jakies pisemko do dowolnej firmy
    to ktokolwiek ma obowiazek na nie odpisac ?

    > Teraz jak piszesz mamy kapitalizm i chyba jakies prawo - prawda? Bo jedynie
    > w panstwie dzikim jak np. dzis Afganistan, czy Irak (nie obrazajac tych
    > narodow ale odnoszac sie do sytuacji w tych panstwach) chyba, ze jednak
    > Polska mimo wszystko bilizej ma do Afganistanu niz do Europy - wowczas
    > przyznam racjie.

    I zadne prawo nie obliguje prywatnej firmy do odpisywania komukolwiek na
    jakies dziwne pisma.
    > Pismo zarejestrowane nie moze trafic do kosza, a jesli trafi to osoba
    > piszaca pismo ma same atuty po swojej stronie. Naprawdwe, malo kto w Banku
    > chcacy awansowac chce miec jakies niewyjasnione sprawy na plecach. Czy
    > trudno jest to pozniej wykorzystac?

    Oczywiscie ze moze, zwlaszcza ze bank nie ma obowiazku na takie pismo
    nic odpisywac. Poza tym nadawca dysponuje potwierdzeniem nadania. W jaki
    sposob chcesz udowodnic co ten nadawca wyslal do banki ?

> [...]
    > ty sadzisz, ze najpotezniejsi decydencji slicznie mowiacy o wolnym rynku
    > chca sobie robic konkurencjie? Przemysl to.

    Nie mozesz sprzedawc tego co nie jest dopuszczone do powszechnego obrotu.

    A z cala reszta mozesz robic co chcesz. Ze swoim zyciem rowniez. Mozesz
    isc mieszkac na ulicy czy w smietniku. Mnie to nie obchodzi tak dlugo
    jak to nie bedzie moj smietnik i jak dlugo nie bedziesz mnie zaczepial.
    Tak samo jak i nie jest moja sprawa to ze ktos nie czyta
    umowy/regulaminu i pozniej placze ze bank go oszukal. Jego strata. Bylo
    czytac albo sie ubezpieczyc jak powiedzial pan Cimoszewicz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2007-07-31 19:24:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    swen napisał(a):
    > Co jest lepsze monopol czy konkurencja?

    To zalezy dla kogo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2007-07-31 19:29:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Jak to bank oszukal klientke, bo naobiecywal, a potem sie wycofal, co
    > narazilo ja na straty nie tylko moralne ale tez wymierne finansowe.

    A jakież to straty moralne zostały poniesione.
    Z jakiego filmu wy bierzecie te odszkodowania za straty moralne. Do dziś nie
    mogę tego zrozumieć.
    A finansowe to jakie niby to?
    A gdzie jest napisane, że bank nie ma prawa wycofac się ze złożonej oferty.
    Nawet jesli to w ogóle była oferta i na jakich warunkach.
    Obiecać to sobie mogą dzieci w przedszkolu, że się będą kochac i nigdy się
    nie rozstaną.

> [...]
    > filmach?
    > Wyslanie takiego papieru nie zaszkodzi na pewno.

    jasne, śmiech to zdrowie, ktoś w banku sobie poprawi humor najwyżej.

  • 17. Data: 2007-07-31 20:02:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Braklo argumentu?

    Nie, odpisałem ci w innych postach. Przy tym mi już po prostu ręce opadły.
    Mógłbyś sobie z leninem rękę podać.

    > Co jest lepsze monopol czy konkurencja?

    Myślenie.

  • 18. Data: 2007-07-31 20:19:56
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 21:29 witek pięknie wystukał/a:

> [...]
    > Nawet jesli to w ogóle była oferta i na jakich warunkach.
    > Obiecać to sobie mogą dzieci w przedszkolu, że się będą kochac i nigdy

    Masz rację, ale powiedziano mi, że kredyt będzie taki sam (jak na tej
    Targowej podpisałam), z tą tylko różnicą, że nie będę musiała tej dużej
    sumy pieniędzy/10% kosztów ponosić.
    Potem okazało się, że zostałam na lodzie.

    --
    sigma

  • 19. Data: 2007-07-31 20:42:17
    Od: "swen" <n...@n...com>