  • 51. Data: 2013-02-20 23:14:59
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-20 19:33, Rafal M pisze:
    > Czyli karta w dniu dzisiejszym zostala wyrzucona z portfela, zostaje w
    > domu

    Ale po co ten areszt domowy ;) 2-3mm nacięcia żyletką załatwiło syncową
    kartę ;) Trzeba mieć sokoli wzrok żeby to dojrzeć, a paypass skutecznie
    wykastrowany ;)

    Podobnie zrobiłem z Maestro w Mille ale jeszcze nie testowałem w boju,
    ale jutro sprawdzę czy karta jeszcze nadaje w eterze ;)

  • 52. Data: 2013-02-20 23:23:55
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 20.02.2013 o 23:14 osa <w...@p...fm> pisze:

    > Podobnie zrobiłem z Maestro w Mille ale jeszcze nie testowałem w boju,
    > ale jutro sprawdzę czy karta jeszcze nadaje w eterze ;)

    test bojowy, czyli próba wykonania transakcji? czy też jest jakiś inny
    sposób na sprawdzenie poprawności wykonania kastracji paypassa?

    [sas]

  • 53. Data: 2013-02-20 23:29:31
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-20 23:23, [sas] pisze:

    > test bojowy, czyli próba wykonania transakcji? czy też jest jakiś inny
    > sposób na sprawdzenie poprawności wykonania kastracji paypassa?

    Próba wykonania transakcji u Płaza ;) Po przyłożeniu karty do czytnika
    po kilku sekundach od aktywacji czytnika pojawia się informacja że w
    jego pobliżu brak brak chętnych do współpracy czy cuś ;) Może jutro
    zapamiętam co tam dokładnie się wyświetla...

  • 54. Data: 2013-02-21 05:30:07
    Od: W <w...@w...pl>

    Marcin N wystukał, co następuje:

    > Służę uprzejmie: używaj kart M-Banku. Tu pierwsze użycie passa wymaga
    > podania pinu. Dopóki tego nie zrobisz - pass jest nieaktywny i złodziej
    > nic nie wskóra.

    Aaa... mBanku... czyli nie wzsystkich... faaajnie... już pędzę zmienić
    bank...

  • 55. Data: 2013-02-21 05:31:07
    Od: W <w...@w...pl>

    [sas] wystukał, co następuje:

    > test bojowy, czyli próba wykonania transakcji? czy też jest jakiś inny
    > sposób na sprawdzenie poprawności wykonania kastracji paypassa?

    Telefon z NFC? :)

  • 56. Data: 2013-02-21 05:31:10
    Od: W <w...@w...pl>

    Jarek Andrzejewski wystukał, co następuje:

    > ja nie mam zamiaru godzić się na otrzymanie takiej karty.

    Chwilunia - informacja była o tym, że ktoś poleca nieaktywowanie paypasa a
    nie w ogóle rezygnację z karty. Bo Twoje rozumowanie "nie będę jeździł na
    drogiej benzynie" sprowadza się do "idę zezłomować auto i przesiadam się na
    rower"...

  • 57. Data: 2013-02-21 07:41:53
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-21 05:30, W pisze:
    > Marcin N wystukał, co następuje:

    > Aaa... mBanku... czyli nie wzsystkich... faaajnie... już pędzę zmienić
    > bank...

    w mBanku można wyłączyć paypassa, trzeba zadzwonić na mLinię, operacja
    trwa 30 min i jest nieodwracalna
    właśnie wprowadzili taką opcje

    więc na razie z tego co mi wiadomo to tylko Citi i mBank umożliwiają
    wyłączenie paypassa

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 58. Data: 2013-02-21 08:57:31
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 21 Feb 2013 04:31:10 +0000 (UTC), W <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >drogiej benzynie" sprowadza się do "idę zezłomować auto i przesiadam się na

    ależ ja nie jeżdżę na drogiej benzynie. Mam diesla :-)
    A na serio: ten dylemat bedę miał, gdy wszyscy zaoferują karty
    wyłącznie z PP/PW.
    Na razie mogę mieć KK z trzech organizacji płatniczych bez "antenek" i
    i ze 2 visy electron (do konta, dolarową) - też bez.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 59. Data: 2013-02-21 08:58:17
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 21 Feb 2013 07:41:53 +0100, lolekanabolek
    <l...@g...com> wrote:

    >w mBanku można wyłączyć paypassa, trzeba zadzwonić na mLinię, operacja
    >trwa 30 min i jest nieodwracalna
    >właśnie wprowadzili taką opcje

    no proszę, czyli jednak dostrzegają problem. Bardzo dobrze.

  • 60. Data: 2013-02-21 09:53:39
    Od: W <w...@w...pl>

    Jarek Andrzejewski wystukał, co następuje:

    > ależ ja nie jeżdżę na drogiej benzynie. Mam diesla :-)

    Ja też, w automacie ;-)

> [...]
    > Na razie mogę mieć KK z trzech organizacji płatniczych bez "antenek" i
    > i ze 2 visy electron (do konta, dolarową) - też bez.

    Jak dla mnie problem istnieje o tyle o ile wyłączność PP/PW jest
    przytłaczaczającą większośćią i żeby mieć kartę bez tego trzeba raczej
    dobrze poszukać.
    Biorąc pod uwagę, że jest techniczną możliwość wyłączenia PP/PW a do tego
    sterowania limitami ilościowymi i kwotowymi to forsowanie technologi
    zbliżeniowych, z koniecznością wykupu ubezpieczenia żeby mieć kompletną
    ochronę jest przynajmniej denerwująca.

    Właściwie - czy UOKiK się tym nie powinien może zainteresować? ;D