  • 21. Data: 2009-09-23 18:27:33
    Temat: Re: Znikneły pieniądze
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Damian_niusy wrote:

    > Że niby co ?. Jak przelewy dochodzą w ten sam dzień to wszyscy jesteśmy
    > do przodu ?

    Oczywiscie.
    Zaden bank nie gwarantuje, ze przelew dojdzie w ten sam dzien, a
    wiekszosc nie gwarantuje nawet, ze wyjdzie w ten sam dzien albo
    najblizsza sesja eliksiru
    To ze tak sie dzieje to dobrze, ale nie masz tego zagwarantowenego w
    regulaminie.
    Wiec jak dojdzie na dzien nastepny to ciagle jest zgodnie z regulaminem.
    Jak dojdzie w tym samym dniu to jestes o jeden dzien do przodu.

  • 22. Data: 2009-09-23 18:40:46
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wiec jak dojdzie na dzien nastepny to ciagle jest zgodnie z regulaminem.
    > Jak dojdzie w tym samym dniu to jestes o jeden dzien do przodu.

    To teraz jak zrobię przelew i dojdzie w ten sam dzień to będę się cieszył
    jak cholera :)
    Zawsze to trochę radości więcej w życiu :D

  • 23. Data: 2009-09-23 18:45:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Damian_niusy wrote:

    > To teraz jak zrobię przelew i dojdzie w ten sam dzień to będę się
    > cieszył jak cholera :)
    > Zawsze to trochę radości więcej w życiu :D

    Nie tyle cieszyc sie ze doszedl tego samego dnia, co nie narzekac, ze
    tego samego dnia nie doszedl.

    Jak to sie mowi w dupie sie klientom poprzewracalo od tego dobrobytu.

    Juz tu pare postow widzialem pod tytulem: "Wlasnie wyslalem przelew,
    zalogowalem sie na drugim koncie a kasy jeszcze nie ma!. Zlodzieje!!!"

  • 24. Data: 2009-09-23 20:53:32
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:27:33 -0500, witek napisał(a):

    > Zaden bank nie gwarantuje, ze przelew dojdzie w ten sam dzien, a
    > wiekszosc nie gwarantuje nawet, ze wyjdzie w ten sam dzien albo
    > najblizsza sesja eliksiru

    Czyli powinniśmy si cieszyć, że bank był tak dobry i że pieniądze w
    ogóle doszły. Czy tak?

    > To ze tak sie dzieje to dobrze, ale nie masz tego zagwarantowenego w
    > regulaminie.

    "4. Bank wykonuje dyspozycje płatnicze złożone przez Klienta bez zbędnej
    zwłoki, jednak nie później niż w następnym Dniu roboczym przypadającym
    po dniu wskazanym w dyspozycji."

    Zwracam uwagę na określenie "bez zbędnej zwłoki".
    A tutaj mieliśmy do czynienia z całkowicie niewytłumaczalną zbędną
    zwłoką, trwającą ponad 24 godziny.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 25. Data: 2009-09-23 21:18:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris wrote:

    > Czyli powinniśmy si cieszyć, że bank był tak dobry i że pieniądze w
    > ogóle doszły. Czy tak?

    Sam sobie odpowiedz na to pytanie.

> [...]
    >
    > Zwracam uwagę na określenie "bez zbędnej zwłoki".
    > A tutaj mieliśmy do czynienia z całkowicie niewytłumaczalną zbędną

    jak widać bank uznał, że zwłoka była niezbędna.
    Punktu regulaminu nie złamał.

  • 26. Data: 2009-09-23 21:36:51
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 16:18:13 -0500, witek napisał(a):

    > jak widać bank uznał, że zwłoka była niezbędna.

    Regulamin nic nie mówi o tym, że bank może sobie dowolnie określać
    termin realizacji przelewu, czyli wielkość tej zwłoki, o której mowa.

    > Punktu regulaminu nie złamał.

    Pozwolę sobie mieć inne zdanie na ten temat.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 27. Data: 2009-09-23 22:20:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris wrote:

    > Pozwolę sobie mieć inne zdanie na ten temat.

    Właśnie to miałem przed chwilą na myśli pisząc, że w dupach się co
    niektórym poprzewracało.

  • 28. Data: 2009-09-24 06:19:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 23:36:51 +0200, Chris napisał(a):

    > Regulamin nic nie mówi o tym, że bank może sobie dowolnie określać
    > termin realizacji przelewu, czyli wielkość tej zwłoki, o której mowa.

    > Pozwolę sobie mieć inne zdanie na ten temat.

    Jak wyszło po czasie (patrz w innym wątku) bank chciał dodatkowo
    zweryfikować ten przelew, czyli nie złamał swojego regulaminu. Zatem skąd
    u Ciebie takie pochopne ferowanie wyroków?

    Xenocide

  • 29. Data: 2009-09-24 22:32:20
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 06:19:10 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Jak wyszło po czasie (patrz w innym wątku) bank chciał dodatkowo
    > zweryfikować ten przelew, czyli nie złamał swojego regulaminu. Zatem skąd
    > u Ciebie takie pochopne ferowanie wyroków?

    Wierzysz w bajeczkę o dodatkowej weryfikacji przelewu?
    Więc dlaczego na początku twierdzili, że przelew wyszedł normalnie?
    Myślisz, że przyznaliby się, że mają problemy finansowe i kasy im na
    wykonanie przelewu zabrakło?
    Oczywiście, że nie i dlatego wciskają klientowi bajeczkę, której on nie
    ma możliwości zweryfikować.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 30. Data: 2009-09-25 07:11:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 00:32:20 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > przelewu zabrakło?
    > Oczywiście, że nie i dlatego wciskają klientowi bajeczkę, której on nie

    Różne rzeczy opowiadają na partyline i nawet w oddziałach a później się
    okazuje, że nijak to się ma do TOiP etc. To, że ktoś powiedział że
    przelew wyszedł nie oznacza, że wiedziała do końca co mówi. Mają jakieś
    swoje procedury i je wykonują np przy kk Citi przy pierwszej większej
    transakcji też dzwonią a później już raczej nie tutaj mogło być podobnie.
    A jeżeli to była wtopa banku, to ładnie ją wytłumaczyli i postąpili
    zgodnie ze swoim regulaminem i w zasadzie nic im nie można zrobić.

    Xenocide