  • 11. Data: 2004-07-26 07:13:27
    Temat: Re: Znaleziona karta VISA
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Masz ją oddać zgodnie z instrukcją na odwrocie.

    Nie, "masz", tylko "czy bylbys laskaw" - to spora roznica!

    Poza tym chyba najbezpieczniejsza metoda to trzykrotny bledny pin do bankomatu
    - byc moze dla banku to wiekszy klopot, ale "who cares" - najwazniejsze, ze
    proby zostana zarejestrowane, karta zablokowana i przynajmniej bedzie bezpiecznie.

  • 12. Data: 2004-07-26 09:27:14
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ce29hv$i93$...@a...news.tpi.pl...

    > zanieś do dowolnego banku ze znaczkiem VISA i zarządaj pokwitowania z
    > godziną oodania

    Ale po co tyle kombinacji? Nie wystarczy zniszczyć, wyrzucić, schować na
    pamiątkę, zjeść... Przecież na pewno jest nieużyteczna, nawet dla
    właściciela (a nawet gdyby nie była zastrzeżona, to przecież można założyć,
    że jest się uczciwym i nie będzie się korzystać z tej karty)...

  • 13. Data: 2004-07-26 09:38:39
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ze
    > proby zostana zarejestrowane, karta zablokowana i przynajmniej bedzie

    nie popadając w skrajności, ale:
    - takie kombinacje z PINEM mogą być równie dobrze potraktowane jako próba
    wyciągnięcia pieniędzy z cudzej karty - czyż nie? Fakt, że szanse złapania
    na gorącym uczynku są żadne, ale może jest kamera i uwieczni "wyłudzacza",
    który wędruje do archiwum z notatką "tych klientów nie obsługujemy"
    - mając na uwadze to, że karta jest już zapewne i tak zastrzeżona, ja bym ją
    po prostu zniszczył

    AS

  • 14. Data: 2004-07-26 10:19:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "corner" <c...@i...pl> writes:

> [...]
    > nawet dla właściciela (a nawet gdyby nie była zastrzeżona, to
    > przecież można założyć, że jest się uczciwym i nie będzie się

    W przypadku gdy karta byla uzyta do nielegalnej transakcji przed
    wyrzuceniem przez zlodzieja, znaleziona karta moze sie przydac przy
    dochodzeniu odpowiedzialnosci za te transakcje.

    Oddac do dowolnego banku z logo visa.

    MJ

  • 15. Data: 2004-07-26 18:33:11
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy gdzies w Polsce moge zglosic fakt znalezienia tej karty tak by prawowity
    > wlasciciel mogl ja ode mnie odebrac?
    > Czy moge zglosic fakt znalezienia karty w ktorymkolwiek z bankow?

    mysle, ze najprosciej wejsc do jakiegokolwiek zwyklego banku i rozwiaza tam Twoj
    problem.
    Wojtek

  • 16. Data: 2004-07-26 19:01:22
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >mysle, ze najprosciej wejsc do jakiegokolwiek zwyklego banku i rozwiaza tam
    Twoj problem

    to byloby zbyt proste, znalazca najwyrazniej chcial to zrobic wyłacznie
    osobiscie - z sobie znanych powodów :-) zwłaszcza, że odbiorca to
    kanguryjczyk :-)

  • 17. Data: 2004-07-27 10:07:55
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ja w ten sposób niegdyś zarobiłem litr dobrej whisky :-))
    JaC

    > Juz sie sprawa wyjasnila.
    > Po kilkunastu telefonach w okolicach Warszawy, niechetnie podawanych przez TPSA,
    udalo namierzyc sie wlasciciela, ktory podal
    wszystkie prawidlowe dane.

  • 18. Data: 2004-07-27 19:32:55
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > W przypadku gdy karta byla uzyta do nielegalnej transakcji przed
    > wyrzuceniem przez zlodzieja, znaleziona karta moze sie przydac przy
    > dochodzeniu odpowiedzialnosci za te transakcje.

    I to pewnie złodziej ją zgubił? ;))

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 19. Data: 2004-07-27 21:24:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Varg <v...@p...megapolis_invert> writes:

    > I to pewnie złodziej ją zgubił? ;))

    Zgubil/wyrzucil. Nie mozna wykluczyc.

    MJ

  • 20. Data: 2004-07-29 19:08:10
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    > Zgubil/wyrzucil. Nie mozna wykluczyc.

    oczywiście że nie można... Ale to że wyrzucił... ;)

    --
    Mother north - united we stand, together we walk
    Phantom north - I'll be there when you hunt them down...