  • 1. Data: 2010-11-02 08:41:21
    Temat: Re: Zmiany w Polbanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J_K_K" <J...@i...fm> writes:

    > 3% na koncie gotówkowym, ale bezpłatne przy 5 transakcjach kartą
    > (od 2011.02).
    >
    > http://www.polbank.pl/konta-lokaty/mistrzowskie-kont
    o-osobiste/

    Ale bez tego 6 PLN. Dużo.

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 2. Data: 2010-11-02 09:12:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 09:41:21 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    o-osobiste/

    > Ale bez tego 6 PLN. Dużo.

    No oferta Polbanku robi się powoli taka sobie. Tym bardziej, że
    wprowadzają opłaty za kartę a ilość bankomatów się dalej nie zwiększa.
    Jak jeszcze dojdzie jakiś % za przewalutowanie i mając na uwadze ich www,
    to wtedy nawet te 5% na mocnym im nie pomorze, przynajmniej tutaj na
    grupie he he.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-11-02 09:18:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > Jak jeszcze dojdzie jakiś % za przewalutowanie i mając na uwadze ich www,
    > to wtedy nawet te 5% na mocnym im nie pomorze, przynajmniej tutaj na

    Ciekawe jak będą traktowali funkcjonalność debetową do KK ...
    KK

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 4. Data: 2010-11-02 09:28:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 10:18:06 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ciekawe jak będą traktowali funkcjonalność debetową do KK ... KK

    Hmmm to się i tak zasadniczo do niczego nie przydaje za bardzo, bo tylko
    do wypłaty. Do wpłaty się nie da, bo idzie na konto kk no i do płacenia w
    sieci też nie, więc ogólnie pewnie zostanie tak jak jest za darmo, tak
    myślę.
    Szkoda trochę, bo debetówka Polbanku fajnie się spisywała do Paypal jak
    ktoś nie miał ich kk i do płacenia na niektórzych liniach lotniczych
    gdzie za debit card nie doliczają żadnej opłaty np. easyjet.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-11-02 09:40:35
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 10:16, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:

    > Pewnie chcą zmusić właścicieli kont do większej "aktywności" ;-)
    > Wychodzi, że trzeba by trzymać (non-stop ?) 2 400 na gotówkowym,
    > żeby zniwelować te opłaty.
    Ale po co trzymać non-stop na gotówkowym a nie na mocnym?
    chyba, ze do wypłat ale wtedy to nie jest non stop...;)

    Ja z karty debetowej nie korzystam i widzę, że można tak:
    Likwidacja mistrzowskiego i otwarcie pomocniczego, tam też są
    bezpłatne przelewy zewnętrzne.
    Bezpłatne przelewy wewnętrzne z mocno oszczędzającego nadal
    nielimitowane.

  • 6. Data: 2010-11-02 09:42:04
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 10:18, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Ciekawe jak będą traktowali funkcjonalność debetową do KK ...
    > KK
    Chyba nijak bo to działa tylko do płatności gotówkowych w bankomatach.

    Natomiast nie wygląda na to by płacenie KK zwalniało z opłaty (w końcu
    obciążają rachunek kk a nie konto)

  • 7. Data: 2010-11-02 09:43:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 02:40:35 -0700, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > zewnętrzne.
    > Bezpłatne przelewy wewnętrzne z mocno oszczędzającego nadal

    Hmmm a nie lepiej po prostu zastrzec samą kartę? Czy trzeba ją koniecznie
    posiadać?

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-11-02 09:44:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 02:42:04 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Natomiast nie wygląda na to by płacenie KK zwalniało z opłaty (w końcu
    > obciążają rachunek kk a nie konto)

    Ale tu być może chodzi o sam plastik i jego produkcję a za to płacisz jak
    się ubiegasz o kk, więc ta funkcjonalność debetowa, to tylko jakiś tam
    "ficzer" ich systemu bankowego.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-11-02 09:54:02
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 10:43, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Dnia Tue, 02 Nov 2010 02:40:35 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Hmmm a nie lepiej po prostu zastrzec samą kartę? Czy trzeba ją koniecznie
    > posiadać?
    ale opłata jest za rachunek, nie za kartę.

  • 10. Data: 2010-11-02 09:58:37
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Lis, 10:40, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > bezpłatne przelewy zewnętrzne.
    > Bezpłatne przelewy wewnętrzne z mocno oszczędzającego nadal

    Zrobię tak samo. Mam kartę podpiętą do konta oszczędnościowego (co
    prawda wycofali je z oferty, ale przecież nie zlikwidują mi
    istniejącego?), więc wg TOiP nie powinienem nic za nią zapłacić.

    pzdrwm
    luc