  • 61. Data: 2002-08-21 08:27:38
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020821082241.GM30876@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Tak btw - to wlasnie dostalem update warunkow na rory w bigu - owszem,
    > ladnie wydrukowane, ale duuuzo tego tak, ze musze poczekac az bede w
    > desperacji.

    Ale chyba nie przebije tego o czym pisze Wojtek - ponad 10 stron A4 malym
    druczkiem do KK ;-)

    --
    JaKi

  • 62. Data: 2002-08-21 08:30:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 10:27:38AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Ale chyba nie przebije tego o czym pisze Wojtek - ponad 10 stron A4 malym
    > druczkiem do KK ;-)

    3 kartki (6 stron) regulaminu i 1 kartka (2 strony) aneksow (4
    aneksy). Nie, nie przebija, ale nie chca aby ich zbyt odsadzili ;-)

    --

    --w

  • 63. Data: 2002-08-21 08:39:43
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > 3 kartki (6 stron) regulaminu i 1 kartka (2 strony) aneksow (4
    > aneksy). Nie, nie przebija, ale nie chca aby ich zbyt odsadzili ;-)

    Cus goraco dzis - chyba obaj zapomnielismy ze BIG i Mille to jedno i to
    samo.

    --
    JaKi

  • 64. Data: 2002-08-21 08:48:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 10:39:43AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Cus goraco dzis - chyba obaj zapomnielismy ze BIG i Mille to jedno i to
    > samo.

    To samo wlasnie nie. Nigdzie na moich papierkach nie figuruje napis
    millenium zas tylko BIG. Ja mam konto w bigu i poki co nie mam w
    millenium. Naprawde.

    A ze "czapeczka" ta sama ...

    --

    --w

  • 65. Data: 2002-08-21 09:01:40
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    > To samo wlasnie nie. Nigdzie na moich papierkach nie figuruje napis
    > millenium zas tylko BIG. Ja mam konto w bigu i poki co nie mam w

    Juz niedlugo ;-)
    Na strone http://big.pl/ juz Millennium sie zadomowilo
    A tak powaznie mowiac - nie zostales przeniesiony jeszcze do Mille?

    --
    JaKi

  • 66. Data: 2002-08-21 09:03:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Aug 2002 10:48:52 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >To samo wlasnie nie. Nigdzie na moich papierkach nie figuruje napis
    >millenium zas tylko BIG. Ja mam konto w bigu i poki co nie mam w
    >millenium. Naprawde.

    CIerpliwosci. Za chwile bedziesz mial w Millenium :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 67. Data: 2002-08-21 09:06:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 11:01:40AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Juz niedlugo ;-)

    Wiem.

    > Na strone http://big.pl/ juz Millennium sie zadomowilo
    > A tak powaznie mowiac - nie zostales przeniesiony jeszcze do Mille?

    Nie. Ale jak tylko sprobuja, to zamykam rachunek.

    --

    --w

  • 68. Data: 2002-08-21 09:07:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 11:03:02AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > CIerpliwosci. Za chwile bedziesz mial w Millenium :)

    No to znikne. Wiem o tym, blad o tym pisal, ale ja czekam, poki
    jestem. O ile pamietam to na poczatku roku powinno sie zmienic
    (czytaj: pogorszyc).

    --

    --w

  • 69. Data: 2002-08-21 16:29:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dalej sie trzymaja tego durnego ograniczenia wieku ?
    > --

    Wojtku, jak dobrze wiesz takie ograniczenia ustalaja osoby decydujace o
    polityce kredytowej. Ograniczenie wzielo sie zapewne z analizy zlych
    kredytow. Dodam, ze owe 25 lat nie dotyczy chyba wiekszosci osob. AFAIK
    karte podstawowa moze otrzymac osoba ktora ukonczyla 21 lat i spelnia inne
    warunki [szczegoly u agentow ;)].

    Maciej

  • 70. Data: 2002-08-22 09:13:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam pytanko - ile osob ma karte ze zdjeciem z Citka? Z moich obserwacji
    > wynika ze jest to znikoma ilosc posiadaczy. Fakt ze mozna wymienic na
    karte
    > ze zdjeciem za darmo ale ile osob sie na to skusi?

    ja mam :-))))

    K. Kowalski