  • Data: 2020-12-08 18:36:04
    Temat: Re: Zmiana rachunku do spłaty KK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 18:20:44 UTC+1 cef napisał(a):
    > Czy banki informują Was jakoś odrębnie,
    > że zmienił się rachunek do spłaty KK?

    A zmienił Ci się?
    Bo to się raczej nie zdarza. Bo po co?

    Tzn. mi się teraz zdarzyło, bo citek zmienił mi, przy okazji odnawiania, visę na mc.
    A poinformował tylko na kartce, na której były naklejone karty.
    Akurat zmiany numeru konta się spodziewałem, bo już zmieniałem dwa razy typy kart do
    tego jednego kredytu w citku, i zawsze się numer konta do spłat zmieniał (w sumie to
    nie wiem, po co, może to pokłosie tego, że kiedyś w numerze tego konta był numer
    karty - a milek ma tak chyba do tej pory - więc zmiana typu, nie tylko z visa na mc,
    ale np. również z mc gold na mc platinum, powoduje zmianę numeru konta - ciekawe w
    citku jest też to, że swoje ODDZIELNE numery kont do spłat mają też karty dodatkowe),
    więc mnie to nie zaskoczyło.

    Ciekawe, czy w innych bankach też się zmienia numer konta do spłat przy zmianie typu
    karty?
    W santanderze można zmienić typ, ale jest to płatne (tzn. w citku też płatne wg TOiP,
    ale jak uprzejmie poprosiłem to mi zmienili bez opłaty), więc testować nie będę (a
    póki co i tak nie mogę, bo mam obecnie komplet 5 KK dla gorszego i lepszego - visa
    platinum - plebsu, a o "czarną" mc o wiele trudniej).

    citek też tak ma, że wszystkie karty dodatkowe wysyła na adres posiadacza karty
    głównej - nawet jeśli użytkownik karty dodatkowej ma inny adres korespondencyjny.
    W jednym liście potrafili przy wznowieniu i wymianie przysłać dwie karty - główną i
    dodatkową, ciekawy więc byłem, czy przyślą trzy w jednym liście - ale jednak tym
    razem przyszły dwa listy.