  • 1. Data: 2002-06-06 12:49:18
    Temat: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    OOOOO. to teraz sie zacznie :))

    Zmiana oprocentowania

    06.06.2002
    W wyniku obniżki stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej od
    07.06.2002 zmieniamy oprocentowanie środków na kontach prywatnych i
    firmowych. Zmianie ulega również oprocentowanie lokat Forteca i lokaty
    3-letniej.

    Nowe stawki oprocentowania to odpowiednio:

    Dla kont indywidualnych i wspólnych:

    - 7,30% efektywnie (7,07% nominalnie) w skali roku dla środków na rachunku w
    kwocie poniżej 4000 zł,
    - 8% (7,72%) dla środków od 4000 do 49999,99 zł,
    - 8,50% (8,185%) dla środków od 50000 zł.

    Oprocentowanie konta firmowego wynosi:

    - 5,70% efektywnie (5,556% nominalnie) w skali roku dla środków do 49999,99
    zł,
    - 8,50% (8,185%) dla środków od 50000 zł.

    Oprocentowanie nominalne lokaty 3-letniej wynosi 7,90%, a lokat Forteca 8%.
    Zyski z odsetek na koncie Inteligo nadal przewyższają zyski z lokat
    terminowych w większości tradycyjnych banków, a dodatkowo masz dostęp do
    swoich pieniędzy przez całą dobę.

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-06 14:17:26
    Temat: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Przynajmniej o 0,07 wiecej od mbanku =))

  • 3. Data: 2002-06-06 14:44:58
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    minik <m...@m...net> pisze:

    > Przynajmniej o 0,07 wiecej od mbanku =))

    Nie jest to przypadek oczywiście.

  • 4. Data: 2002-06-06 15:44:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Zmiana oprocentowania

    Zmiana tez w bzwbk i citi...
    http://bankowy.wp.pl/

  • 5. Data: 2002-06-06 15:54:44
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Przynajmniej o 0,07 wiecej od mbanku =))

    Tylko jak te pieniadze potem wybrac? Jesli przelewem - place 99gr. Jesli w
    bankomacie - place jeszcze wiecej, jesli zakupy - place za karte...

    pzdr

  • 6. Data: 2002-06-06 16:03:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Tylko jak te pieniadze potem wybrac? Jesli przelewem - place 99gr.
    Jeden raz jak zaplace 99 gr za przelew to swiat sie nie zawali

    > Jesli w bankomacie - place jeszcze wiecej,
    Tylko tyczy sie Euronetow.

    > jesli zakupy - place za karte...
    Mozesz korzystac w necie.

  • 7. Data: 2002-06-06 16:11:20
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Jeden raz jak zaplace 99 gr za przelew to swiat sie nie zawali

    No chyba nie chcesz korzystac z Inteligo jak z jakiegos konta lokacyjnego?
    Porownanie do ekonta (nie emax'a) sugerowalo, ze ma to byc rachunek na ktory
    przychodzi/wychodzi sporo zlotowek.

    > Tylko tyczy sie Euronetow.

    w jakichs bankomatach jest za darmo?

    > Mozesz korzystac w necie.

    Bez karty?

    pzdr

  • 8. Data: 2002-06-06 16:24:03
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    >
    > Tylko jak te pieniadze potem wybrac? Jesli przelewem - place 99gr.

    Jeden przelew na miesiąc chyba Ciebie nie zrujnuje ;)

    > Jesli w
    > bankomacie - place jeszcze wiecej,

    Spróbuj wypłacić poza euronetem.
    Osobiście nie korzystam z bankomatu tzn. w ciągu ostatniego roku wypłacałem
    gotówkę tylko 2 razy ale jakby co to mam satysfakcję, że mBank nie wykasuje
    mnie za wypłatę z Euronetu :)

    > jesli zakupy - place za karte...

    0.99zł/mc
    ale kartą zapłacisz w I-necie, natomiast w mBanku musisz wykupić eKarte.
    Jak płacisz to zablokowane środki sa nadal oprocentowane, a w mBanku już
    nie

    Infolinia 0800, mBank 0801 3xxxxx

    Choć zawsze masz eMAx z wyższym % :)

    mBank nie ma historii rachunku z prawdziwego zdarzenia, poza tym brak
    możliwości wydruku całej historii, czy potwierdzenia danej transakcji. Ktoś
    prywatnie próboewał ten problem rozwiązać ale to jest tylko proteza.
    Nie masz informacji o aktualnie zablokowanych środkach, co przy wielu
    transakcjach kartą lub przy wspólnym koncie może być kłopotliwe.
    Oczekiwanie na zmiany wydaje się nie mieć końca ale może wkrótce... ;)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-06-06 16:44:45
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jeden przelew na miesiąc chyba Ciebie nie zrujnuje ;)

    W Aby Inteligo było korzystniejsze to ten przelew musiałby byc na coś około
    1414 zł. Poniżej te kwoty lepszy jest mBank. Nie wiem jak Ty, ale ja za dużo
    takich przelewów miesięcznie nie robię.

  • 10. Data: 2002-06-06 16:47:30
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > Bez karty?

    :)))
    A żebyś wiedział. :)

    "Płacę z inteligo".

    Jak narazie sprawdza się rewelacyjnie w ws.pl - i dostawa za darmo. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl