eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana numeru telefonu do potwierdzeń › Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.12.16.69.M
    ISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <pjevgg$edv$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    In-Reply-To: <pjevgg$edv$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    Subject: Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
    Date: Fri, 27 Jul 2018 13:56:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <5b5b0886$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.169.154
    X-Trace: 1532692614 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 596 83.26.169.154:55257
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2606
    X-Received-Body-CRC: 12382545
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:637359
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "witrak()" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pjevgg$edv$...@s...cyf-kr.edu.pl...
    >Córka ma konto w Aliorze. Od jakiegoś czasu go nie wykorzystuje, ale
    >konto jeść nie woła, a za jakiś czas znowu będzie potrzebne...
    >Ostatnio potrzebowała tam zaglądnąć i przy okazji spróbowałą coś
    >zmienić (w danych, czy gdzieś tam). I czeka na SMS, czeka, a SMS nie
    >przychodzi.
    [...]
    "Przeprowadzona analiza wykazała, że zaufany numer do kodów SMS:
    [...] został usunięty z Pani Kartoteki Klienta, ponieważ
    otrzymaliśmy informację, iż numer może nie być prawidłowy. "

    >Świetnie. Tylko dlaczego przez wiele miesięcy nie poinformowano o tym
    >działaniu, które w końcu oznacza zablokowanie możliwości wykonywania
    >prawie wszystkich operacji na koncie?

    Ale jak informowac - telefonicznie ? :-)

    >A w ogóle na jakiej zasadzie bank *otrzymał* informację, że numer
    >może nie być prawidłowy? Ktoś do nich zadzwonił? I doniósł? I co to
    >znaczy *nieprawidłowy* - brakuje cyfr, że nie można wysłać SMSa?

    Byl prawidlowy ? Corka nie zmienila nr ?

    >Pani z dezinfolinii powiedziała, że procedury bezpieczeństwa
    >stanowią, że bank zeruje numer, jeśli telefon jest w posiadaniu osoby
    >innej niż właściciel konta. Ale regulamin nie mówił o tym,

    Mogli tez zadzwonic w celu marketingowym lub weryfikacyjny, a tam sie
    ktos odezwal w jezyku obcym :-)

    >Co uważacie, że w takiej sytuacji należy zrobić?

    a) zmienic bank, skoro ten sie nie podoba,
    b) nie zmieniac, bo ten dobrze dba o konto klienta :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1