    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 27 Jul 2018 04:52:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jak to jest w aliorze, to nie pamiętam dokładnie - mam tam kantor tylko, choć
    regulaminy zapewne podobne.
    Ale na pewno w jakimś banku widziałem wymaganie, żeby potwierdzić, że ten numer
    telefonu jest własnością klienta i tylko klient ma do niego dostęp.
    Może więc dzwonili, np. z reklamą, i kto inny odebrał?
    Argument za wyłączeniem zgód marketingowych.
    Choć np. milek i żaba dzwoniły do mnie kilka dni po zakładaniu konta żeby zapytać,
    czy mi się podoba - nie wiem, czy to podpada pod marketing, ale zgody w obu miałem.
    A w citku marketing włącza darmową namiastkę citialerts - jak jest zapłata kredytówką
    na ponad 100zł to przychodzi reklama, że można sobie na raty rozłożyć ;>

    Inna sprawa, że buractwo mega, że nie poinformowali innym kanałem o takiej blokadzie
    - chyba że to zrobili, a klient skasował bez przeczytania i zapomniał.
    Wiadomości w poczcie wewnętrznej w ST np. w mBąku się przeterminowywują, nawet
    nieprzeczytane, mail j.w., list na poczcie zginąć potrafi (mi np. zginął z pekao, że
    zamykają mi konto dolarowe).

    Z aliorem nie wygrasz, to jest jakiś wyjątkowy beton. Nie ma lepszych kont? Tzn. ja
    wiem, że są, i nawet pieniądze dają, ale ludzie za leniwi, by za 200zł coś z tym
    zrobić ;P