  • 1. Data: 2002-11-01 03:37:54
    Temat: Zmiana nr rachunkow w Inteligo
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Pytanie: Czy zmieni się numer mojego rachunku prowadzonego w ramach konta
    Inteligo?
    Tak. Ze względu na zmianę banku prowadzącego rachunki w ramach kont
    Inteligo od 1 listopada 2002 r. zmieni się 10 pierwszych cyfr Twojego numeru
    rachunku (lub rachunków). Nowe numery rachunków kont Inteligo będą
    rozpoczynać się od 50 10205558. Dotychczasowego numeru rachunku będziesz
    mógł używać jeszcze do końca kwietnia 2003 roku. Mimo tego, zachęcamy abyś
    jak najszybciej zaczął używać nowego numeru i poinformował wszystkich swoich
    kontrahentów o tej zmianie.

    Pytanie: Czy będzie okres przejściowy, w którym będę mógł używać starego i
    nowego numeru rachunku dokonując przelewów z innych banków do Inteligo?
    Tak. Już od 1 listopada 2002 r. na wszystkich przelewach wychodzących
    (np. wszystkie płatności, których dokonujesz z konta Inteligo) znajdować się
    będzie nowy numer, natomiast wszystkie przelewy przychodzące na Twój
    dotychczasowy numer rachunku (wpłaty) będą obsługiwane jeszcze przez 6
    miesięcy (czyli do końca kwietnia 2003).

    Pytanie: Jak brzmi nazwa banku prowadzącego konta Inteligo?
    Bank prowadzący konta Inteligo to PKO Bank Polski. Wymiennie stosuje się
    również nazwę Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna, w
    skrócie PKO BP SA.

  • 2. Data: 2002-11-01 06:01:16
    Temat: Re: Zmiana nr rachunkow w Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    W ogóle dla zainteresowanych podaję dwa linki. Jest tutaj dużo informacji na
    temat obecnych zmian. Po prostu lepiej poczytać u źródła, niż potem
    zaśmiecać grupę niepotrzebnie...

    http://inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=108

    http://inteligo.pl/pomoc/faq-przejecie-inteligo.html

    Co jeszcze ważnego można wyczytać. Będą wymieniane karty płatnicze. O
    najgorzej zmianie minik już pisał [zmiana numeru].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2002-11-01 06:14:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co jeszcze ważnego można wyczytać. Będą wymieniane karty płatnicze. O
    > najgorzej zmianie minik już pisał [zmiana numeru].

    Zauważył ktoś zniknięcie bannera rady klientów ze stron inteligo? Hmmm...
    :-| Mimo, że rada nic dobrego nie zrobiła, ale jednak mam nadzieję, że nie
    została po cichu i naprędce rozwiązana... Będę śledzić sytuację.

    Robiąc przelew na nowy numer inteligo pojawia się już:

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. PKOBP Centrum Obsługi INTELIGO

    Bezpłatne wypłaty/wpłaty okazuje się, że na zasadzie promocji. Mam nadzieję,
    że to tylko dlatego, że nie zdążyli jeszcze zaktualizować TOiP po prostu i
    stąd promocja. Bo TOiP ma być częścią TOiP PKOBP...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2002-11-01 07:46:14
    Od: "Marcin_PP" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > Co jeszcze ważnego można wyczytać. Będą wymieniane karty płatnicze

    Ciekawe czy po wymianie kart nie straca one mozliwosci platnosci w sklepach
    internetowych.

    Marcin P.

  • 5. Data: 2002-11-01 08:12:12
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apt5c1$81p$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Co jeszcze ważnego można wyczytać. Będą wymieniane karty płatnicze. O
    > najgorzej zmianie minik już pisał [zmiana numeru].

    Mam nadzieje, ze po wymianie karty zachowaja mozliwosc transakcji przez
    internet.

  • 6. Data: 2002-11-01 12:45:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin_PP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy po wymianie kart nie straca one mozliwosci platnosci w
    sklepach
    > internetowych.

    Też obawiam się obcięcia tejże ich funkcjonalności...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2002-11-01 15:55:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aptu10$li8$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Marcin_PP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sklepach
    >
    > Też obawiam się obcięcia tejże ich funkcjonalności...

    W ePKO BP jest wydzielona karta wirtualna do tego celu.
    Po polaczeniu ePKO z Inteligo moga wybierac...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-11-04 11:44:59
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > dotychczasowy numer rachunku (wpłaty) będą obsługiwane jeszcze przez 6
    > miesięcy (czyli do końca kwietnia 2003).

    Ciekawa rzecz. Modyfikowałem swoją listę kontrahentów w innych bankach i w
    LGnet w opcji Kontrahenci widzę opisy:
    [zablokowany] Inteligo - GŁÓWNY
    [zablokowany] Inteligo - LOKATA1
    itd.

    Ciekawe skąd wzięli tą informację. Być może po wyrażeniu przeze mnie zgody w
    Inteligo na przejęcie przez PKO BP zostały skasowane stare rachunki a system LG
    net sprawdził on-line, że ich już nie ma i kazał mi zmienić dane.

    Maciej K.

  • 9. Data: 2002-11-04 14:16:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1793.00000e6b.3dc65db4@newsgate.onet.pl,
    m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > zgody w Inteligo na przejęcie przez PKO BP zostały skasowane stare
    > rachunki a system LG net sprawdził on-line, że ich już nie ma i kazał

    Nie ma nic wspolnego z wyrazeniem zgody. Dowiedzieli sie, ze stary numer
    8-cyfrowy Inteligo ulegnie likwidacji i w ten sposob zadziali na wszystkich
    rachunkach z tym numerem.
    Pisalem o tym.

    BTW, jestes pewien, ze miales [zablokowany], a nie [Wyłączony]?