eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZly numer konta? › Re: Zly numer konta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zly numer konta?
    Date: Thu, 19 Sep 2002 12:35:10 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <amc983$oj3$1@news2.tpi.pl>
    References: <amc779$c6e$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1032431683 25187 212.244.73.171 (19 Sep 2002 10:34:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Sep 2002 10:34:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203249
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Gerard"
    > Co się dzieje jeśli wypełniając przelew na stronie internetowej ING
    błednie
    > wprowadzimy numer konta (raczej jego drugą część). (...) system odrzucił
    mi go.
    > Dodałem jeden myślnik (po pierwszym członie identyfikującym bank) i
    przelew
    > poszedł (przynajmniej taki dostałem komunikat).
    >
    > W drugim członie jednak było sporo myślnik i jedna litera (konto w PKO).

    nie wiadomo o jaki bank ci chodzi PKOBP SA czy Pekao SA
    oba nie stosuja jeszcze nowej numeracji NRB z liczba kontrolna na poczatku
    wiec do obu nalezy wysylac przelewy w formacie nnnnnnnn-reszta gdzie
    nnnnnnnn to numer oddzialu, a reszta po kresce to
    - dla PekaoSA rachunek klienta i konto oddzielone kreskami
    - dla PKOBP SA najlepiej caly ich numer z ich liczba kontrolna na poczatku,
    albo po staremu z rachunkiem klienta i kontem

    Jak sa jakies niejasnosci i nie da sie automatycznie zaksiegowac to wtraca
    sie do tego pracownik banku i przelew ma szanse wylądować tam gdzie trzeba -
    jeśli nie dojdzie to twoj bank ING powinien w twoim imieniu zwrocic sie do
    odbierajacego banku, zeby konkretnego przelewu poszukal i odpowiedzial co
    sie z nim dzieje
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1