  • Data: 2002-09-20 06:24:43
    Temat: Re: Zly numer konta?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Rozumiem, ze nie masz rachunku w Pekao, wiec rzucam pytanie do wszystkich:
    > Czy ktos slyszal, aby Pekao SA oglaszalo zmiane numeracji rachunkow? Skoro
    > nadawca znal obie formy numeracji to zapewne tak, ale moze jakies
    > szczegoly...

    Mam tylo telepekao24 - takie informacje przychodzą zwykle pocztą
    wewnętrzną, a nic nie dostałem - nr mojego rachunku dotychczas
    pozostaje w niezmienionej formie; jedyne, co wiąże się z nową numeracją,
    to możliwość wpisywania rachunków w nowym i starym formacie, ale to jest
    już od dość dawna i dotyczy rachunków , na które się przelewa a nie
    samego źródła.

    Pzdr: Dogbert