  • Data: 2002-09-19 10:35:10
    Temat: Re: Zly numer konta?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gerard"
    > Co się dzieje jeśli wypełniając przelew na stronie internetowej ING
    błednie
    > wprowadzimy numer konta (raczej jego drugą część). (...) system odrzucił
    mi go.
    > Dodałem jeden myślnik (po pierwszym członie identyfikującym bank) i
    przelew
    > poszedł (przynajmniej taki dostałem komunikat).
    >
    > W drugim członie jednak było sporo myślnik i jedna litera (konto w PKO).

    nie wiadomo o jaki bank ci chodzi PKOBP SA czy Pekao SA
    oba nie stosuja jeszcze nowej numeracji NRB z liczba kontrolna na poczatku
    wiec do obu nalezy wysylac przelewy w formacie nnnnnnnn-reszta gdzie
    nnnnnnnn to numer oddzialu, a reszta po kresce to
    - dla PekaoSA rachunek klienta i konto oddzielone kreskami
    - dla PKOBP SA najlepiej caly ich numer z ich liczba kontrolna na poczatku,
    albo po staremu z rachunkiem klienta i kontem

    Jak sa jakies niejasnosci i nie da sie automatycznie zaksiegowac to wtraca
    sie do tego pracownik banku i przelew ma szanse wylądować tam gdzie trzeba -
    jeśli nie dojdzie to twoj bank ING powinien w twoim imieniu zwrocic sie do
    odbierajacego banku, zeby konkretnego przelewu poszukal i odpowiedzial co
    sie z nim dzieje
    *** blad ***