    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Złoto jak Titanic_ a Mazurka grają do końca:)
    Date: Tue, 30 Aug 2011 22:09:10 +0200

    root wrote:

    > Trzeba by było poznać dogłębnie Twoję metodę przegięć.

    Nie mam żadnej metody przegięć w znaczeniu takim, że nie umiem wyznaczyć
    punktu przegięcia wykresu ceny. Ani co do poziomu ani co do czasu. Wiem
    tylko, że ceny przestają rosnąć gdy kończą się pieniądze przeznaczone na
    zakup danych towarów i przestają spadać gdy kończy się towar do sprzedaży. A
    dokładnie gdy znika przewaga jednego nad drugim. Kiedy to następuje i
    dlaczego tego nie wiem. Żeby to wiedzieć musiałbym znać motywacje i
    zawartość portfela każdego uczestnika rynku. To za dużo na mój mały rozumek.