  • 11. Data: 2005-04-29 15:54:53
    Temat: Re: Zlodziej w Inteligo???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    ARc'chie said the following On 2005-04-29 17:42:
    [...]

    > Powiem prosto - jajco, mr.KJ
    No cóż, pozostaje mi
    Pozdrowić pana
    Licząc
    Ogromnie
    Na
    Kontynuację, ale może już beze mnie....
    KJ

  • 12. Data: 2005-04-29 15:56:59
    Od: ????? <M...@p...onet.pl>

    ARc'chie wrote:
    > Witam
    > Mamy z zona konta w Inteligo. Ciekawa sprawa bo zarowno na moim koncie jak i
    > na zony pojawily sie bardzo niesamowite wpisy:
    > konto moje http://www.polskiezagle.com/misc/moje.gif
    > konto zony http://www.polskiezagle.com/misc/zona.gif
    > Wyplaty z bankomatu tego samego dnia, mimo ze opisuja kwote operacji, sa
    > powiekszone o jakies kilka procent.
    > Inteligo mowi, ze to czynniki zewnetrzne i sprawe rozwiazuja. Ja tam
    > poczekam, ale w sumie na razie mamy lacznie 100 zl w plecy.
    > Wszystkim Inteligowcom z grupy radze sprawdzic swoje konta.
> [...]
    może po prosty zrezygnować z konta w inteligo ?

  • 13. Data: 2005-04-29 16:08:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ARc'chie wrote:

    > A co masz na tzw. przeciwko??? Ja stwierdzam FAKT a nie dywaguje jak to mnie
    > wkurzyli. Nie musze sie usprawieliwiac przed nikim, bo za stary juz jestem.
    > A zwlaszcza na parapecie.

    na przeciwko mam to, że trąbi się o tym na grupie conajmniej już od
    kilku dni, a ty tu nagle wpadasz z rewelacjami.
    Jak się wchodzi w gości, to przynajmniej wypada się rozejrzeć dookoła o
    czym rozmawiają, żeby nie wyjść na durnia.

  • 14. Data: 2005-04-29 17:45:47
    Od: "ARc'chie" <a...@o...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > No cóż, pozostaje mi
    > Pozdrowić pana
    > Licząc
    > Ogromnie
    > Na
    > Kontynuację, ale może już beze mnie....
    > KJ

    Danke. I nie licz na wiecej.

    ARc'chie

  • 15. Data: 2005-04-29 17:49:54
    Od: "ARc'chie" <a...@o...pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message

> [...]
    > Jak się wchodzi w gości, to przynajmniej wypada się rozejrzeć dookoła o
    > czym rozmawiają, żeby nie wyjść na durnia.

    Przedstawilem konkrety i to mi wystarczy. Rewelacją jest to ze na tego
    rodzaju grupie sa takze tacy, co nie szanuja innych. Ale taka uroda
    Interneta:PPP

    ARc'chie

  • 16. Data: 2005-04-29 17:59:52
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli nie poczekasz aż strata będzie wyższa niż 250 zł to tylko stracisz
    > czas a i zdenerwujesz się odrobinę, gdy otrzymasz odmowę wszczęcia
    > postępowania karnego z powodu znikomej szkodliwości społecznej czynu.

    Jestes pewien ze cos takiego jak "znikoma..." jeszcze istnieje? Bo mi sie
    cos wydaje, ze to wreszcie zlikwidowali :-).

    Belin

  • 17. Data: 2005-04-29 18:05:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 19:49:54 +0200, "ARc'chie" <a...@o...pl> wklepał(-a):

    >Przedstawilem konkrety i to mi wystarczy. Rewelacją jest to ze na tego
    >rodzaju grupie sa takze tacy, co nie szanuja innych. Ale taka uroda
    >Interneta:PPP

    Zakałą każdej grupy są ludzie wpadający z pytaniem i nie raczący choćby
    przejrzeć tematów z ostatnich paru dni.

  • 18. Data: 2005-04-29 18:11:16
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-29 19:59- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Belin,
    wyłuszczający(a) się następująco:
> [...]
    >

    > Jestes pewien ze cos takiego jak "znikoma..." jeszcze istnieje? Bo mi sie
    > cos wydaje, ze to wreszcie zlikwidowali :-).

    Masz rację, wydaje Ci się ;-).
    Musieli by przy okazji zlikwidować kodeks wykroczeń i sądy grodzkie...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 19. Data: 2005-04-29 18:50:43
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    ARc'chie napisał(a):

    > Inteligo mowi, ze to czynniki zewnetrzne i sprawe rozwiazuja. Ja tam

    Czy to przypadkie po ostatnim upgrade Euronetu tak sie nie zrobilo. Dla
    inteligo karty obsluguje Euronet, byc moze tez tak jest w przypadku VW.
    To by tlumaczylo cale zamieszanie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 20. Data: 2005-04-29 19:37:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ARc'chie wrote:
> [...]
    >

    > Przedstawilem konkrety i to mi wystarczy. Rewelacją jest to ze na tego
    > rodzaju grupie sa takze tacy, co nie szanuja innych. Ale taka uroda

    Ale twoje konkrety już ostygły.
    Zrozum, ze wpadłeś, pomarudziłeś na nieświeży temat i masz pretensje, że
    nikt cie nie chce słuchać.