  • Data: 2018-03-02 09:58:25
    Temat: Re: Zgodność danych odbiorcy przelewu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p7a1nl$g98$...@n...news.atman.pl...
    >Oba doszły, ale na jednym przelewie rzekomym beneficjentem
    >(czyli wg tego, co bank odbierający napisał) było nazwisko
    >osoby, do której chciałem słać, a na drugim -- nazwisko
    >rzeczywistego odbiorcy, czyli moje.

    No no, ciekawe.

    Kwoty byly jakies istotnie rozne ?

    Ale zeby tak bank mial np do 100zl zmieniac dane odbiorcy, a powyzej
    nie, to by ciut dziwne bylo.

    Juz chyba predzej przy drugiej niezgodnosci ktos musial zatwierdzic, i
    przy tym zatwierdzeniu dane odbiorcy ... moze nie tyle zostaly
    zmienione, co ustawila sie jakas flaga i teraz pokazuje dane odbiorcy
    zatwierdzonego, czyli wlasciciela konta.

    A moze zle popatrzyles, albo zdazyles zmienic przed wyjsciem przelewu
    z banku ...

    J.