  • 1. Data: 2006-07-06 07:06:40
    Temat: Zestawienie cen przelewów w bankach [Link]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Witam
    Artykuł dotyczy głównie płatności za rachunki
    ale na końcu jest tabelka z zestawieniem cen przelewów.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Gdzie-tanio-placic-r
    achunki-1453486.html

    Dla nieklikaczy:
    Bank Cena przelewu internetowego
    Bank BPH 0 zł
    Bank Millennium 0,5 zł
    Bank Ochrony Środowiska 0,5 zł
    Bank Pekao SA 1 zł
    BGŻ S.A. 1 zł
    BZ WBK 1 zł
    Citibank Handlowy 0 zł
    Deutsche Bank PBC 0 zł
    Dominet Bank 0,5 zł
    ING Bank Śląski 0 zł
    Inteligo 0,99 zł
    Invest-Bank 0,5 zł
    Kredyt Bank 0,99 zł
    Lukas Bank 0 zł
    mBank 0,5 zł
    MultiBank 0 zł
    Nordea Bank Polska 0,6 zł
    PKO Bank Polski 0,5 zł
    Raiffeisen Bank 0 zł
    VW Bank direct 0 zł

    Miroo (miroo.ovh.org)

  • 2. Data: 2006-07-06 08:19:45
    Temat: Re: Zestawienie cen przelewów w bankach [Link]
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Dla nieklikaczy:
    > Bank Cena przelewu internetowego

    powinni podac przy jakiej miesięcznej opłacie za konto jest taka cena
    bo wole w banku x płacić 3 zł za przelew i nic za prowadzenie konta niż mieć
    przelewy gratis, ale prowadzenie konta 200 zł

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-07-06 08:21:50
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > Witam
    > Artykuł dotyczy głównie płatności za rachunki
    > ale na końcu jest tabelka z zestawieniem cen przelewów.

    mam tam konto (konto24.pl) i za przelew place 0,50 zł

    wszystko zalezy od tego z jakiego rodzaju konta (w danym banku) sie
    korzysta, jak ktos ma konto24.prestiz to przelewy sa gratis

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-07-06 08:52:22
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > mam tam konto (konto24.pl) i za przelew place 0,50 zł
    >
    > wszystko zalezy od tego z jakiego rodzaju konta (w danym banku) sie
    > korzysta, jak ktos ma konto24.prestiz to przelewy sa gratis

    No niestety zestawienie jest bardzo ogólne i prawdopodobnie
    dotyczy tylko jakichś standardowych kont...

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 5. Data: 2006-07-06 09:00:08
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 6 lip o godzinie 10:21, na pl.biznes.banki, RobertS napisał(a):

    > wszystko zalezy od tego z jakiego rodzaju konta (w danym banku) sie
    > korzysta, jak ktos ma konto24.prestiz to przelewy sa gratis

    Ano.
    Ale prowadzenie rachunku 16zł miesięcznie (2x8zł)

  • 6. Data: 2006-07-06 09:10:55
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Miroo napisał(a):
    > Witam
    > Artykuł dotyczy głównie płatności za rachunki
    > ale na końcu jest tabelka z zestawieniem cen przelewów.
> [...]

    No fajnie - ale obok moglaby sie jeszcze pojawic informacja o
    miesiecznych kosztach konta ;]

    pzdr
    robbi

  • 7. Data: 2006-07-06 09:27:14
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > No fajnie - ale obok moglaby sie jeszcze pojawic informacja o miesiecznych
    > kosztach konta ;]

    zdecydowanie tak, bo nie wykonamy przelewu nie posiadajac
    danego konta

    wszystko zalezy od tego ile kosztuje konto, ile placi sie za przelew,
    wyplaty z bankomatow etc...

    czasem oplaca sie miec drozsze konto i tansze uslugi

    pozdr
    RobertS

  • 8. Data: 2006-07-06 10:14:42
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Artykuł dotyczy głównie płatności za rachunki
    > ale na końcu jest tabelka z zestawieniem cen przelewów.

    ciekawsze byloby zestawienie: oplata miesieczna+cena za przelew

  • 9. Data: 2006-07-06 17:01:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"
    > wszystko zalezy od tego ile kosztuje konto, ile placi sie za
    > przelew,
    > wyplaty z bankomatow etc...
    >
    > czasem oplaca sie miec drozsze konto i tansze uslugi

    dlatego preferuje Fortis Bank (pomineli w zestawieniu)
    7+1 zl/mies, wszystkie przelewy i bankomaty gratis
    *** blad ***