  • 11. Data: 2009-08-25 18:35:49
    Temat: Re: Zerwanie 3 letniej lokaty
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie wiem. Mi mówią, że nie wiedzą ile dostanę. Nie widziałem
    > monitora. A nawet gdyby, to przecież pani może mówić, że nie może
    > czegoś tam zrobić. No mówiłem, że dziadowski bank :-)
    >
    > Dzięki za próbę pomocy. Umowy nie mogę się doszukać. Może coś do
    > rana znajdę.

    Zdecydowanie odszukaj umowę lub napisz, którego to banku
    dotyczy...możesz też zapytać kontrolnie na infolinii.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-08-26 05:54:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    XYZ napisał(a) :

    > Napisz jaki, to postaramy się pomóc.

    No i jest umowa z 2001 roku. Z niej nie wynika zupełnie nic.
    Powołuje się tylko na nazwę i oprocentowanie lokaty. Ale dostałem
    też pisemko i regulamin, że zgodnie z Uchwałą nr jakiśtam z 2003
    zmieniono regulamin. W tym nowym stoi jak byk, że środki wypłacone
    po 3 miesiącach od odnowienia są powiększone o oprocentowane do dnia
    poprzedzającego wypłatę.

    Czyli nie jest źle, ale... nie wiem, czy od tego czasu nie zmieniono
    kolejny raz regulaminu.
    Nic nie piszą też o zerwaniu lokaty. Jest różnica w wypłacie części
    środków z niej a likwidacją.

    Bank to Invest Bank.
    To zadzwonię na dezinfolinię. Czyżby tam miano wiedzieć więcej niż
    wie dyrektor banku? ;-) Zobaczymy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 13. Data: 2009-08-28 09:55:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." h72imh$b8f$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > poprzedzającego wypłatę.

    > Czyli nie jest źle, ale... nie wiem, czy od tego czasu nie zmieniono

    -- Na jaki procent i na jak długo?
    -- Na 123% i na 3 lata. Jakie są warunki?
    -- Kapitalizacja godzinna i wypłacenie kapitału wraz
    z naliczonymi odsetkami bez względu na to, kiedy
    dojdzie do wypłacenia, to znaczy w wypadku zrywania,
    nie traci pan niczego.

    Mijają 2 lata...

    -- Więc dostanę tylko 50% kapitału?
    I nic poza tym? Ani grosza odsetek?
    -- Taki mamy regulamin.
    -- Gdy zakładałem lokatę...
    -- Wtedy/wówczas obowiązywał inny regulamin. ;)

    > Nic nie piszą też o zerwaniu lokaty. Jest różnica w wypłacie części
    > środków z niej a likwidacją.

    > Bank to Invest Bank.

    Nic nie wniosłeś ciekawego -- każdy chyba wie o tym, że to zły bank. :)
    (choć nie każdy wie o tym, że aż tak zły) Mnie wystarczyła rozmowa sprzed
    paru lat z pracowniczką. :) Gdy opowiedziała mi to i owo oraz podała warunki
    świadczenia usług przez ten bank, zapytała mnie, czy otwieram konto. Miałem
    na końcu języka pytanie:

    -- Pani źle dzisiaj się czuje?

    Rozmowa była owocna. W Białymstoku jeden bankomat, z którego można pobrać
    pieniądze bez prowizji. Za wszystko trzeba płacić... Oprocentowanie rzecz
    jasna na poziomie. ;)

    Już nie pamiętam, w związku z jaką akcją tam zawitałem.
    Był to czas, gdy nie korzystałem jeszcze z usług :) tej grupy
    i namacalnie sprawdzałem oferty banków, które mijałem, a jakoś
    tak się stało, że znalazłem się w okolicach oddziału tegoż IB. :)

    > To zadzwonię na dezinfolinię. Czyżby tam miano wiedzieć więcej niż
    > wie dyrektor banku? ;-) Zobaczymy.

    Gdy byłem w tym banku, zastanawiałem się, z czego ten bank żyje. :)
    Jak silna wiarę ;) trzeba mieć, aby żyć z wiernych klientów. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-08-28 11:57:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Witam

    > Nie wiem. Mi mówią, że nie wiedzą ile dostanę. Nie widziałem
    > monitora. A nawet gdyby, to przecież pani może mówić, że nie może
    > czegoś tam zrobić. No mówiłem, że dziadowski bank :-)

    Kolejny dowód na to, że dziadowski:
    Zlikwidowałem w końcu lokatę. Przed zatwierdzeniem pani mi mówi...
    ile dostanę odsetek. Tak, ta sama pani. No żesz...

    Nie chcę trzymać pieniędzy w banku w którym nawet dyrektor odzdziału
    nie wie jakie są zasady rozliczania.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 15. Data: 2009-08-28 21:12:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > Gdy byłem w tym banku, zastanawiałem się, z czego ten bank żyje. :)
    > Jak silna wiarę ;) trzeba mieć, aby żyć z wiernych klientów. :)

    Jak to z czego? Z wiernych klientów przecież :-D

    Nie mogę też wyjść aż do teraz ze zdziwienia, gdy dowiedziałem się z
    10 dni temu, że np. taki PKO SA ma oprocentowanie lokat rocznych...
    UWAGA! trzymać się krzeseł... 0.92%. Nie, nie w stosunku
    tygodniowym. Rocznym. Powtórzę - R O C Z N Y M. Po potrąceniu belki.
    Chyba ta sama belka potrąciła ustalających ten procent.
    Dobry, solidny, "państwowy" bank. Miliony much uwierzyły... :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 16. Data: 2009-08-29 01:24:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." h79h79$kbc$...@i...gazeta.pl

    > Jak to z czego? Z wiernych klientów przecież :-D

    :)

> [...]
    > Chyba ta sama belka potrąciła ustalających ten procent.
    > Dobry, solidny, "państwowy" bank. Miliony much uwierzyły... :-D

    I mają na to klientów?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'