    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zerwana lokata w GOL nie wraca szybko
    Date: Wed, 17 Aug 2011 05:06:10 +0200

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j2epef$ti8$1@news.onet.pl...
    > Elo
    >
    > Potrzebowałem natychmiast pieniędzy. Nie za 3 godziny, nie za 24
    > godziny, ale natychmiast. Likwiduję lokatę, a tu mi ohydny komunikat
    > oświadcza, że lokata zostanie zwrócona na konto w ciągu 24 godzin :-(
    > Lokata miała być zwrócona na konto własne w Getin Online. Zerwana
    > dziś około godz. 22. Nadal zero.
    >
    > Tak, wiem, jestem rozbestwiony tym dobrobytem.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3

> [...]

    Ten typ tak ma, oszustwo wpisane w system. Lokaty zaklada sie tylko
    nieodnawialne, teraz trzeba powtornie edytowac kazda zalozona, bo wykasowali
    nieodnawialnosc przy zakladaniu, ale warto, gdyz potem srodki wracaja
    prawidlowo. To samo tyczy sie kont oszczednosciowych, czesto przelew miedzy
    kontami trwa bardzo dlugo, szczegolnie jak chce sie wyplacic z
    oszczednosciowego-obecnie juz nie korzystam, zeby sie nie denerwowac czy
    srodki z oszcz. bede mial dostepne czy nie.