    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Żegnaj Syncu!
    Date: Wed, 16 Apr 2014 10:20:44 +0200

    Dnia Mon, 14 Apr 2014 19:33:01 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Z pewnoscia nic to dobrego nam klientom nie przyniesie. Na razie trzeba
    > czekac, a jak zaczna pogarszac oferte to "glosowac" nogami.
    > Juz w koncu jeden taki mariaz jest na rynku Plusbank i jakos nie widze tam
    > nic atrakcyjnego w stosunku do innych bankow, ktore maja przez dlugi okres
    > rozne ciekawe oferty np. depozytowe dla klientow.
    > Mnie zadne uslugi T-Mobile nie sa potrzebne i wciskanie mi ich na sile nic
    > nie da.
    > Dla mnie Sync jest tylko uzupelnieniem oferty Aliora o tansze uslugi (np.
> [...]

    Zalogowałem się synca i wali po oczach:
    http://rozwojtozmiana.sync.pl/

    Póki nie wprowadzą zmian polegających na wprowadzeniu opłat za konto, kartę
    i bankomaty to raczej zostanę. Przechodzenie do nowego banku wiąże się
    akurat u mnie z upierdliwością zmian nr konta w wielu miejscach. Pewnie
    wiedzą doskonale w syncu, że wiele osób z lenistwa / wygodnictwa zostanie u
    nich - za dużo grzebania przy zmianie.

    --
    Franc