  • 1. Data: 2014-04-14 19:07:07
    Temat: Żegnaj Syncu!
    Od: mx <m...@o...pl>

    Po zmianie marki "Alior Sync"na "T-Mobile Usługi BANKOWE":

    Dostawcą usług finansowych, z których będziesz korzystał pozostanie
    Alior Bank S.A.
    A Twoje depozyty nadal będą gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
    Żeby korzystać z usług T-Mobile Usługi Bankowe, nie będziesz musiał
    posiadać telefonu w sieci T-Mobile.

    Warunki, na jakich korzystasz z naszych usług, nie zmieniają się.

    Nie zmieni się Twój numer rachunku.
    Twoja karta do konta i karta kredytowa będzie działać, jak zwykle, do
    końca terminu ważności.
    Po jego upływie wyślemy Ci nową.
    Będziesz korzystał z loginu i hasła, do których już się przyzwyczaiłeś.
    Nic się nie zmieni.

    Będziesz mógł kontaktować się z nami pod tym samym numerem telefonu: 19506.
    Do Twojej dyspozycji pozostanie również Wirtualny Oddział.
    Nadchodząca zmiana nie wymaga od Ciebie żadnej aktywności.
    Będziesz mógł korzystać z naszych usług tak, jak do tej pory.
    Wydawcą aplikacji mobilnych będzie tak, jak dotychczas Alior Bank S.A.

  • 2. Data: 2014-04-14 19:11:20
    Temat: Re: Żegnaj Syncu!
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 14/04/14 19:07, mx wrote:

    > Po zmianie marki "Alior Sync"na "T-Mobile Usługi BANKOWE":

    Aha i źródło:

    http://www.rozwojtozmiana.sync.pl/?utm_source=cta&ut
    m_medium=email&utm_campaign=20140411_TUB

  • 3. Data: 2014-04-14 19:18:51
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 14 Apr 2014 19:07:07 +0200, mx napisał(a):

    > Po zmianie marki "Alior Sync"na "T-Mobile Usługi BANKOWE":
    >
    > Dostawcą usług finansowych, z których będziesz korzystał pozostanie
    > Alior Bank S.A.

    Można się spodziewać, że po przejęciu Synca przez T-Mobile, za
    sprawdzenie stanu konta w banku też trzeba będzie zapłacić 40 groszy,
    tak samo jak to jest obecnie w T-Mobile.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2014-04-14 19:33:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Z pewnoscia nic to dobrego nam klientom nie przyniesie. Na razie trzeba
    czekac, a jak zaczna pogarszac oferte to "glosowac" nogami.
    Juz w koncu jeden taki mariaz jest na rynku Plusbank i jakos nie widze tam
    nic atrakcyjnego w stosunku do innych bankow, ktore maja przez dlugi okres
    rozne ciekawe oferty np. depozytowe dla klientow.
    Mnie zadne uslugi T-Mobile nie sa potrzebne i wciskanie mi ich na sile nic
    nie da.
    Dla mnie Sync jest tylko uzupelnieniem oferty Aliora o tansze uslugi (np.
    darmowe karty i konta, bezplatne przelewy natychmiastowe-max,10 oraz
    bezplatne SEPA)

  • 5. Data: 2014-04-14 21:12:05
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 19:33:01 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:
> [...]
    >
    > Dla mnie Sync jest tylko uzupelnieniem oferty Aliora o tansze uslugi (np.
    >
    > darmowe karty i konta, bezplatne przelewy natychmiastowe-max,10 oraz

    Na razie w ramach poprawy oferty - brak ostatniego cash backu za marzec.
    Jak rozumiem, jest to symptomatyczny przykład "rozwoju poprzez zmianę". Zmianę na
    gorsze.
    Trzeba żegnać się z badziewiarzami i tyle w temacie.

  • 6. Data: 2014-04-14 23:08:27
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 21:12:05 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:

> [...]
    gorsze.

    > Trzeba żegnać się z badziewiarzami i tyle w temacie.

    to za marzec jeszcze naliczali cash back ? z tego co wiem to ostatni miesiąc za jaki
    naliczali był luty

  • 7. Data: 2014-04-15 03:17:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com> 8...@g...co

    > Na razie w ramach poprawy oferty - brak ostatniego cash backu za marzec.

    : to za marzec jeszcze naliczali cash back ?
    : z tego co wiem to ostatni miesiąc za jaki naliczali był luty

    IMO marzec ma być ostatnim. Czekam cierpliwie
    na keszbek. Poprzednie docierały 13, 14 lub 15.
    Dziś jest 15 kwietnia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-04-16 10:20:44
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 14 Apr 2014 19:33:01 +0200, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > Dla mnie Sync jest tylko uzupelnieniem oferty Aliora o tansze uslugi (np.
    > darmowe karty i konta, bezplatne przelewy natychmiastowe-max,10 oraz

    Zalogowałem się synca i wali po oczach:
    http://rozwojtozmiana.sync.pl/

    Póki nie wprowadzą zmian polegających na wprowadzeniu opłat za konto, kartę
    i bankomaty to raczej zostanę. Przechodzenie do nowego banku wiąże się
    akurat u mnie z upierdliwością zmian nr konta w wielu miejscach. Pewnie
    wiedzą doskonale w syncu, że wiele osób z lenistwa / wygodnictwa zostanie u
    nich - za dużo grzebania przy zmianie.

    --
    Franc

  • 9. Data: 2014-04-17 00:04:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Franc" 1...@4...net

    > Zalogowałem się synca

    Ja tak samo! Są! ponad 40 orzechów w łupinach!
    [nie... chyba w łupinach były na stole... Nic to...
    jakoś tam będzie...] I chyba czas na pożegnanie
    się z SyneCkiem, który osiągnął [pełnoletność?]
    samodzielność życiową. ;)

    15-04-2014 Konto osobiste Premia za transakcje internetowe 40,10 PLN

    Można by powiedzieć, że jeśli załapię się na dziewicę, będę
    miał dostęp na rok opłacony przez SyneCka. :) Niby tylko
    100 MB miesięcznie... Ale dla mnie to dużo. A poza tym
    dziewica daje w lejku do woli. :)

    Wszędzie jestem spóźniony -- w Erze byłem za długo, następnie
    za późno przeskoczyłem do mBanku, skąd spóźniłem się do Play,
    w którym chyba długo nie zabawię, bo wyskoczę stamtąd do
    Virgin Mobile...

    Najgorszym wyborem była Era.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-04-18 18:21:31
    Od: T...@s...in.the.world

    Hm,
    Szkoda ze nie daja pieniedzy na dobry poczatek...
    --
    TA