  • Data: 2014-04-14 19:33:01
    Temat: Re: Żegnaj Syncu!
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pewnoscia nic to dobrego nam klientom nie przyniesie. Na razie trzeba
    czekac, a jak zaczna pogarszac oferte to "glosowac" nogami.
    Juz w koncu jeden taki mariaz jest na rynku Plusbank i jakos nie widze tam
    nic atrakcyjnego w stosunku do innych bankow, ktore maja przez dlugi okres
    rozne ciekawe oferty np. depozytowe dla klientow.
    Mnie zadne uslugi T-Mobile nie sa potrzebne i wciskanie mi ich na sile nic
    nie da.
    Dla mnie Sync jest tylko uzupelnieniem oferty Aliora o tansze uslugi (np.
    darmowe karty i konta, bezplatne przelewy natychmiastowe-max,10 oraz
    bezplatne SEPA)