  • Data: 2006-03-09 05:46:28
    Temat: Re: Zdolnosc kredytowa wedlug bankow - dziwne ...
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mi to zbedne :)nigdy nie mialem zadnych pozyczek itp ale zapragnolem miec
    > kredytowke z malym limitem np 1500zl i tu dostalem szoku bo mbank,pko
    wymagaja
    > odemnie sterty dokumentow a ja nie mam zamiaru im sie spowiadac

    No bo to, że masz tylko lewe dochody nie jest wiążace dla bankow;)
    Ja dostałem kredytowke ze znacznie wiekszym limitem za wniosek i
    zaswiadczenie o zarobkach, co prawda w innym banku, ktorego nawet klientem
    wczesniej nie bylem, i nie ma mowy o strecie jakichkolwiek dokumentow -
    wniosek i zaswiadczenie o zarobkach.
    Wiec nie siej tu defektyzmu

    Wojtek