    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zdolność kredytowa?
    Date: Wed, 24 May 2017 19:48:42 +0200

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości
    >Nie mam karty kredytowej, bo jedyne moje udokumentowane dochody są
    >poniżej 1 tys. zł miesięcznie. Nagabywany wielokrotnie przez
    >telemarketerów, przywykłem że po zakończeniu wywiadu byłem
    >informowany o braku możliwości podpisania umowy. Ostatni raz chyba ze
    >dwa miesiące temu od T-mobile Usługi Bankowe.
    >Teraz zdumiałem się okrutnie, albowiem ten sam bank, czyli T-mobile
    >Usługi Bankowe, zawarł ze mną umowę o kartę Mastercard Travel z 5%
    >zwrotem za transakcje zagraniczne. I to w sytuacji, kiedy jestem
    >zadłużony w Vivusie, co zresztą jest uwidocznione w umowie na tę
> [...]

    Slupki, plan Prezesa, cele strategiczne :-)
    Bo parcie na prowizje to nie bardzo - dopiero na wysokim szczeblu, bo
    niski przeciez nie decyduje o zdolnosci.

    A duzy ten limit dali ?
    Moze realnie ocenili, ze tych pare tys zdolnosci to masz :-)

    Ewentualnie ... wicepremier ma parcie na kartyl, to panstwowe banki
    realizuja polecenia :-)

    Gdzies tam moze sie jeszcze kryc sam Mastercard - patrzac na to, jak
    wciskaja te karty, to moze oferuje takie warunki, przy ktorych brak
    zdolnosci przygasa.

    J.