    Subject: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <8...@a...kjonca>
    <5e235d84$1$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e23848f$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5e243cbf$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 19 Jan 2020 12:37:19 +0100

    W dniu 2020-01-19 o 12:25, cef pisze:

    > To co mam podać wg przepisów, żeby dostać później na ten paragon,
    > fakturę VAT na osobę fizyczną do celów jakiejś ulgi w PIT.
    > (osoba ta nie posiada NIP - jest identyfikowana PESELEM)

    Tzn uściślając mam obawy, że fakturowanie zostanie w całosci
    objęte na kasie nowymi procedurami wg NIP zupełnie niezależnie od faktu, ze
    teoretycznie niby faktura dla nieprowadzącego DG nie wymaga NIP
    na paragonie ale jak on to chce gdzieś ująć to też jest podatnikiem
    i wg tego nowego przepisu art 106b ust 5 powinien mieć paragon z
    identyfikatorem i go podać a do tego podatku będzie to PESEL. I boję
    się, że system nie przyjmie