  • 11. Data: 2002-09-21 17:47:45
    Temat: Re: Zaswiadczenie o zarobkach
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 21 Sep 2002 19:13:03 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >Kurcze, to chyba jakas wiedza tajemna bo przejrzalem kilka
    >pieczatek i nie za bardzo umiem rozpoznac - jakis hint? :-)

    no wez mnie nie rozbrajaj :-)

    mamy firmy
    "SuperDuper Corporation S.C."
    "Bardzo Mala Nic Nie Znaczaca Firma S.A."
    "Gigantyczna Miedzynarodowa Korporacja Jan Kowalski"
    "Mega Biznes Sp. z o.o."

    Okresl ich formy prawne :-)))
    Podpowiedz - jedna z nich to jedosobowa DG :).

    disklamer: nazwy sa calkowicie wymyslone, ewentualna zbieznosc z
    istniejacymi firmami jest calkowicie przypadkowa ;-))).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-09-21 17:52:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 21 Sep 2002 18:57:52 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Hehe... skad ja to znam ;). Doswiadczenie, doswiadczenie i jeszcze raz
    >doswiadczenie. Nie musi byc nawet bardzo dlugie ;).
    >Zaraz pewnie ktos napisze, ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ;).

    Oj tak. Wystarczy troche popracowac z klientami (albo ich wnioskami)
    starajacymi sie o produkty obarczone ryzykiem kredytowym, zeby zwatpic
    czy rzeczywiscie ludzie sa z natury dobrzy i uczciwi :-(((.

  • 13. Data: 2002-09-21 17:54:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

    > Taki druczek gdzie jest szczegolowo opisane ile pensji bylo na
    > poczatku, ile jej zabrano i na co poszlo a ile zostalo dla pracownika.
    > Co miesiac pracownik powinien cos takiego dostawac.

    ... No chyba ze ktos sam prowadzi DG, to wtedy tam nie ma dokladnie nic.

    > Z pieczatki :-).
    > Pelna nazwa firmy pozwala bez problemu okreslic forme prawna.

    Spolka cywilna i DG to w tej chwili praktycznie synonimy.

    BTW: pieczatka nie jest chyba jakims specjalnie waznym elementem
    wystawianych przez firme dokumentow?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 14. Data: 2002-09-21 18:16:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    > BTW: pieczatka nie jest chyba jakims specjalnie waznym elementem
    > wystawianych przez firme dokumentow?
    > --

    Jest jednym z elementow. Kilka polaczonych elementow pozwala bezproblemowo
    uzyskac upragniony produkt.
    Sama pieczatka nie pozwala na uzyskanie karty czy kredytu. Wszystkie
    dzialania przy analizie sa okreslone przez procedury bankowe.

    Maciej

  • 15. Data: 2002-09-21 18:19:58
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > no wez mnie nie rozbrajaj :-)

    ok, kumam - tak wiec moj trop byl ok tylko
    czasami jest to po prostu mylne :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2002-09-21 18:26:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Sep 2002 19:54:17 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >... No chyba ze ktos sam prowadzi DG, to wtedy tam nie ma dokladnie nic.

    Ale wtedy zamiast zaswiaczenia zwykle wymaga sie PITow, niezalegania
    itp.

    >Spolka cywilna i DG to w tej chwili praktycznie synonimy.

    Mniej wiecej

    >BTW: pieczatka nie jest chyba jakims specjalnie waznym elementem
    >wystawianych przez firme dokumentow?

    Po prostu zwykle zawieraja sporo informacji (nazwa, forma prawna, dane
    adresowe, regon), ktore mozna zweryfikowac